چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش ویژه خودرو برقی اسکای ول ET5 با تحویل 90 روزه آغاز شد+ قیمت

09 اسفند 1402
فروش ویژه خودرو برقی اسکای ول ET5 با تحویل 90 روزه آغاز شد+ قیمت

به گزارش بانک اول  شرایط دومین مرحله فروش خودرو برقی نبکا (اسکای ول ET5) اعلام شد.

بهای مصوب درب کارخانه خودرو برقی نبکا ۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان اعلام شده است و این خودرو در رنگ های ﺳﻔﯿﺪ ﺻﺪﻓـی، ﻣﺸکی ﻣﺘـﺎﻟﯿک، ﺳﻮرﻣﻪای ﻣﺘﺎﻟﯿک و ﺑﺎدﻣﺠﺎنی ﻣﺘﺎﻟﯿک با مدل ۱۴۰۲ عرضه می شود.

زمان تحویل خودرو اسکای ول ET۵ نیز ۳۰ روز کاری اعلام شده است.

همچنین تمام ﻫﺰﯾﻨﻪﻫﺎ، ﻣﺎﻟﯿﺎتﻫﺎ، ﻋﻮارض، ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺨﺺ ﺛﺎﻟﺚ، ﻣﺎﻟﯿﺎت ﻧﻘﻞ و اﻧﺘﻘﺎل، ﻣﺎﻟﯿﺎت ارزش اﻓﺰوده و ﺳﺎﯾﺮ ﻫﺰﯾﻨﻪﻫﺎﯾی که ﻗﺎﻧﻮن پرداﺧﺖ آن را ﺑﻪ ﻋﻬﺪه ﻣﺸﺘﺮی و ﻣﺼﺮف کننده گذاﺷﺘﻪ اﺳﺖﺑﺮ اﺳﺎس ﺗﻌﺮﻓﻪ ﻫﺎی ﺳﺎل ۱۴۰۲ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ و در زﻣﺎن ﻓﺮاﺧﻮان ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺷﻤﺎره گذاری (ﺻﺪور دﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ) ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺸﺘﺮی پرداﺧﺖ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

خودرو برقی نبکا (اسکای ول ET۵) ﺑﺎ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺑﺎﻃﺮی ۷۱.۹۸ کیلووات ﺳﺎﻋﺖ عرضه می شود و هزینه یکبار شارژ این خودرو تمام برقی با توجه به تعرفه هر کیلووات ۵۴۷ تومان، مبلغ ۴۰ هزار تومان برای ۵۲۰ کیلومتر پیمایش خواهد شد.

اخبار مرتبط
فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد.
در مورد این که چرا خودروهای برقی در سامانه ای جدا عرضه خواهد شد، گفت: برای این که بتوان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی این خودروها را بیشتر و بهتر توضیح داد و در این زمینه فرهنگ سازی شود.
بر اساس طرح مذکور انتقال خودروی سواری دارای شماره انتظامی (پلاک) شخصی، متعلق به فرد غیرتجاری بالای هجده سال در صورتی‌که دوره تملک آن بیش از یک سال باشد و شخص فوق، مالک تمام یا بخشی از خودروی سواری دارای شماره انتظامی شخص دیگری نباشد، شامل پرداخت مالیات نمی‌شود.
تالار خودرو بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل است. این خودرها قرار است سه‌شنبه 18 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها