پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

عرضه ۲۰ دستگاه کامیون کشنده فوتون H۵ در بورس کالا

14 اسفند 1402
عرضه ۲۰ دستگاه کامیون کشنده فوتون H۵ در بورس کالا

تالار خودرو بورس کالا ۱۵ اسفند میزبان عرضه ۲۰ دستگاه کامیون کشنده فوتون H۵ است.

به گزارش بانک اول، جزییات عرضه و اطلاعات شرایط خرید کامیون کشنده فوتون H5 را در ادامه بخوانید:

    تعداد: 20 دستگاه
    عرصه کننده: ایران خودرو دیزل
    قیمت پایه: 4 میلیارد و 108 میلیون تومان
    درصد پیش پرداخت: 10 درصد
    تاریخ عرضه: 15 اسفند
    تاریخ تحویل: اول اردیبهشت 1403

مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه 15 اسفند است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز مذکور خواهند داشت.

هرکد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسنامه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارد.

اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شده‌اند و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده‌اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها