شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

پیام مهم ایران خودرو در مورد فروش جدید اسفندماه 1402

16 اسفند 1402
پیام مهم ایران خودرو در مورد فروش جدید اسفندماه 1402

مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو در رابطه با طرح فروش خودرو این شرکت در اسفند 1402 توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش بانک اول مدیر عملیات فروش ایران‌ خودرو از  فراخوان مجدد واریز وجه برای مشتریان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که نوبت‌ اولویت زمستان ١۴٠٢ داشته‌اند، خبر داد.

 

 کیوان پناهی مدیر عملیات فروش این گروه خودروسازی اظهار کرد: برای بخشی از مشتریان دارای اولویت زمستان امسال، طی چند مرحله فراخوان واریز وجه داده شده اما تاکنون واریز وجه نداشته‌اند. حال ایران‌ خودرو تصمیم گرفته در جهت مساعدت‌ این مشتریان، فرصت‌ ایجاد کرده و برای بار چندم این مشتریان را فراخوان کرده تا واریز وجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه برخی موضوع فروش یا پیش‌فروش جدید را مطرح کرده‌اند، تاکید می‌شود که هیچ فروش جدید برای مشتریان جدید انجام نمی‌شود؛ بلکه واریز وجه مشتریان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ١۴٠٢ است.

بر این اساس، مشتریان می‌توانند پس از دریافت پیامک از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو که بخشنامه مذکور روی سایت این گروه خودروسازی فعال می‌شود، طی مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد برای مشتریان با اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه مطابق جدول زیر فراهم شده است:

پیام مهم و شبانه ایران خودرو به متقاضیان خرید خودرو از این کارخانه

اخبار مرتبط
وقتی که جمع نمره‌ های منفی گواهینامه فرد به ۲۰ برسد، گواهینامه باطل می شود. در نتیحه اطلاع از مجازات نمره منفی گواهینامه اهمیت به سزایی دارد چرا که این امر به روش های مختلفی صورت می گیرد. حال ممکن است که برای عده ای از اشخاص این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم گواهینامه باطل شده که پاسخ آن به شرح زیر می باشد:
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها