یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

نتایج نهایی استخدام آموزش و پرورش اعلام شد

16 اسفند 1402
نتایج نهایی استخدام آموزش و پرورش اعلام شد

تمام موارد مربوط به اعتراضات، انصرافی‌ها و تعیین نیروهای جایگزین آزمون استخدام سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در قالب کارنامه نهایی به‌روزرسانی شده و از طریق سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

به گزارش بانک اول وزارت آموزش و پرورش درخصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی سال ۱۴۰۱ و دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲(پس از بررسی اعتراضات، انصرافی‌ها و تعیین نیروهای جایگزین و ...) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع شرکت کنندگان در مراحل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری و ارزیابی تکمیلی در مرحله اصلی و تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی سال ۱۴۰۱ و دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ می‌رساند:

تمام موارد مربوط به اعتراضات، انصرافی‌ها و تعیین نیروهای جایگزین و ...  بررسی و نتایج نهایی موارد مذکور در قالب کارنامه نهایی به‌روزرسانی شده و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده است.

متقاضیان ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش، چنانچه در ردیف قبولی نهایی آزمون قرار گرفته‌اند به منظور طی سایر مراحل استخدام (گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره‌های مهارت آموزی) به اداره کل آموزش و پرورش محل قبول شده مراجعه کنند.

درصورت عدم تغییر در وضعیت کارنامه نهایی داوطلب، بیان‌گر این مهم است که درخواست فرد بررسی و بلااثر بوده و نتیجه قطعی داوطلب عدم قبولی است.

اخبار مرتبط
به طور کلی بازار‌های اقتصادی در همه‌ی کشورها به دو بخش مولد و غیرمولد طبقه بندی می‌شوند. علاقه دولتمردان هدایت سرمایه گذاری مردم از بخش غیر مولد به بخش مولد است. منظور از مولد همان بخش مرتبط با تولید و منظور از بخش غیر مولد هم مربوط به سوداگرانی است که دارایی‌های ارزشمندی مانند مسکن و طلا، خودرو، ارز، سهام را با قیمت کمتر خرید و با قیمت بیشتر می‌فروشند. هدف مالیات بر عایدی سرمایه نیز شناسایی همین اختلاف قیمت‌ها بین خرید و فروش و کسب سود است.
نرخ فروش این ارز برابر با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران است که با کارمزد پنج درصد معادل ریالی پرداخت می شود.
میانه حقوق دریافتی در بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ تا حدود ۶ درصد از تورم پیشی گرفت ولی حداقل حقوق کارکنان دولت در این سال دو درصد و حداقل حقوق وزارت کار ۵ درصد از تورم عقب‌تر بوده است
در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی درباره تغییر مصوبه دستمزد 1403 مطرح شد و رسانه‌ها از احتمال تغییر مصوبه و افزایش مبلغ کمک هزینه مسکن خبر دادند. این پیش‌فرض‌ها به دنبال این ماجرا مطرح شد که برخی نمایندگان کارگری اعلام کرده بودند به جلسه‌ای به ریاست معاونت روابط کار وزارت کار دعوت شده‌اند. نمایندگان کارگران در شورای عالی کار از احتمال افزایش حق مسکن و افزایش سایر سطوح مزدی سخن می‌گفتند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها