دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط فروش اقساطی خودروی آریزو 6 پرو ویژه عید

17 اسفند 1402
شرایط فروش اقساطی خودروی آریزو 6 پرو ویژه عید

با توجه به استقبال مصرف‌کنندگان از خرید خودروهای اقساطی در این مطلب به شرایط فروش اقساطی خودروی آریزو 6 پرو ویژه عید پرداخته شده‌ است که هم اکنون در برخی نمایندگی‌ها با اقساط 60 ماهه ثبت نام می‌شود.

به گزارش بانک اول، افزایش قیمت خودرو در ماههای اخیر منجر شده که بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال خرید اقساطی خودرو باشند. از طرف دیگر همین افزایش قیمت باعث کاهش قدرت خرید مصرف کنندگان هم شده‌ است، به همین دلیل شرکت‌ها برای اینکه بتوانند مطابق برنامه تولید و عرضه خود محصولات را بفروشند طرح اقساطی هم ارائه کرده‌اند.

 

شرایط فروش اقساطی آریزو 6 پرو ویژه عید

خودروی آریزو محصول شرکت چینی چری است که توسط شرکت ام وی ام در ایران عرضه شده است. این محصول که به صورت سدان عرضه می‌شود یکی از گرانترین خودروهای چینی است که تا حدودی مشابه محصول تیگوی این شرکت است. در واقع این دو خودرو از نظر پیشرانه شباهت زیادی با هم داشته اما از نظر گیربکسی تفاوت‌های زیادی دارند.

شرایط فروش اقساطی در نمایندگی ها

قیمت نمایندگی این خودرو یک میلیارد و 242 میلیون و 400 هزار تومان است که در فروش اقساطی 50 درصد از قیمت محصول در ابتدا پرداخته می‌شود و مابقی هم به صورت اقساطی به نسبت تعداد ماه ها پرداخته می‌شود. برای نمونه در اقساط 60 ماه مشتری باید ماهانه 17 میلیون و 511 هزار تومان پرداخت کند. در حال حاضر شرکت‌ها برای پرداخت اقساطی محصول نرخ سود 23 درصد در نظر می‌گیرند.

مشخصات فنی خودروی آریزو 6 پرو از این قرار است که موتوری 4 سیلندر توربو شارژ با 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن گشتاور دارد. این خودرو انتقال قدرت را از دیفرانسیل جلو انجام می‌دهد و به دلیل اینکه گیربکسی سی وی تی 9 دنده دارد از شتاب بالایی برخوردار است، به همین دلیل برخی این محصول را با محصولات کره ای مقایسه می‌کنند.

اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها