شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

ثبت نام نوروزی مدیران خودرو با اقساط ۶۰ ماهه به قیمت کارخانه آغاز شد+ جدول

26 اسفند 1402
ثبت نام نوروزی مدیران خودرو با اقساط ۶۰ ماهه به قیمت کارخانه آغاز شد+ جدول

ثبت نام مدیران خودرو با اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه آغاز شده است. جزییات جدیدترین فروش اقساطی مدیران خودرو را در ادامه بخوانید.

به گزارش بانک اول بر اساس جزییات شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲، این طرح مربوط به خودروی های فونیکس است. جزییات را در تصویر زیر بخوانید.

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ میبایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات در خرید اقساطی خودرو اطمینان حاصل کند. درصورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک،مسئولیتی بر عهده مدیران خودرو نیست.

در صورت انتخاب روش فروش اقساطی مدیران خودرو تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روزکاری بعد از تایید نهایی لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود.

حداقل میزان پیش پرداخت و نرخ کارمزد و تغییر دوره اقساط خودرو با توجه به محدودیت شرکت ها ارائه دهنده تسهیلات متغییر خواهد بود.

مشتریان خرید اقساطی خودرو می بایستی حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام کنند بدیهی است در پایان مدت مذکور شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.

اعتبار سنجی مشتریان و ضامنین عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق مطابق با اطلاع رسانی ها پیشین انجام می گردد. تاریخ تایید پرونده‌های متقاضیان ثبت نام فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه توسط شرکت مالک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد.

مشتریان می‌توانند جهت مشاهده لیست نمایندگی مدیران خودرو در سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آپشن، مشخصات فنی، ظاهری درونی و بیرونی، تو دوزی و رینگ، ابعاد و... به سایت ثبت نام مدیران خودرو به آدرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنند.

شرایط فروش فونیکس، ویژه آن‌دسته از منتخبین سامانه یکپارچه خودرو که در طرح تبدیل اختیاری محصولات بهمن موتور به محصولات مدیران خودرو (با نوبت تحویل زمستان ۱۴۰۲) شرکت کرده بودند، از سوی شرکت مدیران خودرو و مطابق جدول زیر، اعلام شد:

اخبار مرتبط
با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.
قیمت کارخانه ای فردا موتورز برای سوبا m۴ صفر مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو فردا به دست خواهید آورد.
به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها