چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ + جدول

28 اسفند 1402
فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ + جدول

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات فرآیند ثبت‌نام خودروی دیگنیتی را اعلام کرد.

به گزارش  بانک اول این اطلاعیه مربوط به آن گروه از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی است که در طرح‌ جوانی جمعیت و طرح عادی در نوبت زمستان 1402 نوبت آنها اعلام شده است.

بنابراین متقاضیان با توجه به نوبت اعلام شده از سوی وزارت صمت می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو از ساعت 10:00 یکشنبه مورخ 5 فروردین 1403 تا ساعت 24:00 دوشنبه 20 فروردین از طریق سایت این شرکت اقدام کنند.

شرایط فروش:

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد.
در مورد این که چرا خودروهای برقی در سامانه ای جدا عرضه خواهد شد، گفت: برای این که بتوان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی این خودروها را بیشتر و بهتر توضیح داد و در این زمینه فرهنگ سازی شود.
بر اساس طرح مذکور انتقال خودروی سواری دارای شماره انتظامی (پلاک) شخصی، متعلق به فرد غیرتجاری بالای هجده سال در صورتی‌که دوره تملک آن بیش از یک سال باشد و شخص فوق، مالک تمام یا بخشی از خودروی سواری دارای شماره انتظامی شخص دیگری نباشد، شامل پرداخت مالیات نمی‌شود.
تالار خودرو بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل است. این خودرها قرار است سه‌شنبه 18 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها