شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

فوری/ اولین سهمیه بنزین سال ۱۴۰۳ امشب واریز می‌شود

01 فروردین 1403
فوری/ اولین سهمیه بنزین سال ۱۴۰۳ امشب واریز می‌شود

۶۰ لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

به گزارش بانک اول، میزان ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ماهانه ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم فروردین‌ماه) بدون هیچ‌گونه تغییری،به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود؛ همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز خواهد شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها ابتدا ۶ ماه بود که به دنبال گسترش ویروس کرونا در کشور و شرایط ویژه اعلام‌شده برای مقابله با گسترش آن، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای این سقف را به ۹ ماه تغییر داد؛ بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۹ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

در دو سال گذشته به دلیل محدودیت کرونا، مصرف سوخت کشور در ایام نوروز در مقایسه با سال‌های پیش از کرونا کاهش یافت، اما با بهبود شرایط شیوع ویروس کرونا، مقدار مصرف بنزین در کشور افزایش یافته است.

اخبار مرتبط
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.
ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد.
وقتی که جمع نمره‌ های منفی گواهینامه فرد به ۲۰ برسد، گواهینامه باطل می شود. در نتیحه اطلاع از مجازات نمره منفی گواهینامه اهمیت به سزایی دارد چرا که این امر به روش های مختلفی صورت می گیرد. حال ممکن است که برای عده ای از اشخاص این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم گواهینامه باطل شده که پاسخ آن به شرح زیر می باشد:
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها