شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

ثبت‌نام سایپا / شرایط ثبت‌نام سایپا در فروردین 1403

09 فروردین 1403
ثبت‌نام سایپا / شرایط ثبت‌نام سایپا در فروردین 1403

آخرین شرایط ثبت‌نام سایپا شامل انواع ثبت‌نام به‌صورت پیش‌فروش و فوق‌العاده به‌ همراه جدول قیمت و نحوه ثبت‌نام محصولات.

به گزارش بانک اول سایپا شرکت خودروساز ایرانی است که فعالیت خود را در سال 1344 آغاز کرد. این شرکت در ابتدا محصولات سیتروئن را به تولید می‌رساند اما طی دهه‌های بعدی، خودروهایی از رنو، کیا و شرکت‌های چینی را نیز به تولید رساند. امروزه اطلاع از شرایط ثبت نام سایپا برای مخاطبان ایرانی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد، چرا که سایپا حدود 40 درصد بازار خودرو ایران را در اختیار گرفته است.

طی سالیان اخیر، بخشنامه‌های پیش‌فروش سایپا بیشترین حجم از بخشنامه‌های فروش این شرکت را تشکیل می‌دهند. به‌طور معمول، در این بخشنامه‌ها محصولات اقتصادی و محبوب سایپا همچون خودروهای ساینا، کوییک و اطلس عرضه می‌شوند. قسمت قابل‌توجه فروش سایپا را نیز خودروهای اقتصادی همچون کوییک و ساینا تشکیل می‌دهند. انتخاب خودروهای سایپا در بخشنامه‌های فروش از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا انجام می‌شود.

ثبت نام سایپا

برای کسب اطلاع از زمان ثبت نام سایپا بایستی منتظر انتشار بخشنامه‌های فروش از سوی این شرکت باشیم. این بخشنامه‌ها در ابتدا توسط رسانه‌های رسمی سایپا منتشر می‌شوند و سپس ما آن‌ها را در دیجیاتو منتشر خواهیم کرد. سایپا در پایان سال 1402، تغییرات مدیریتی گسترده‌ای را تجربه کرد که ممکن است به تغییر روند تولید آن در سال 1403 منجر شود.

بخشنامه‌های فروش و پیش‌فروش سایپا

شرایط ثبت نام سایپا برای نوروز 1403 اعلام شد + جدول

شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش ویژه‌ای را برای نوروز 1403 تدارک دیده است. در شرایط فروش سایپا ویژه نوروز 1403، سه خودرو عرضه شده‌اند. این خودروها شامل طلس G، کوییک GX-L و ساینا S هستند. هر سه خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روزه به مشتریان عرضه شده‌اند. البته احتمال افزایش قیمت خودروها در سال جدید وجود دارد، چرا که پرداخت‌های قانونی موردنیاز هر خودرو در آستانه سال جدید افزایش می‌یابد.

شرایط فروش سایپا برای عید نوروز از ساعت 11 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 1402/12/17 آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت. این بخشنامه فروش تنها از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا در دسترس متقاضیان قرار دارد. مشتریان باید به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کنند و پس از ثبت نام، نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایند.

خودرو قیمت (ریال) رنگ‌ها موعد تحویل
اطلس G 3,997,310,000 کرم مشکی – قرمز مشکی – سفید قرمز – نقره‌ای مشکی – مشکی – سفید مشکی حداکثر 90 روز پس از پذیرش
کوییک GX-L 3,632,660,000 سفید
ساینا S‌ با استاندارد 85 گانه 3,354,640,000 سفید

شرایط پیش‌فروش و ثبت نام سایپا ویژه نوروز 1403 اعلام شد + جدول

شرکت خودروسازی سایپا هم‌زمان با ارائه بخشنامه فروش، شرایط پیش‌فروش محصولات خود را برای نوروز 1403 نیز اعلام کرد. در شرایط پیش‌فروش سایپا برای نوروز 1403 نیز سه محصول ساینا S با استاندارد 85گانه، کوییک GX-L و اطلس G به مشتریان عرضه شده‌اند. موعد تحویل خودروها در بخشنامه پیش‌فروش سایپا نیز تابستان، پاییز و زمستان 1403 اعلام شده است.

شرایط پیش‌فروش سایپا برای عید نوروز از ساعت 11 صبح روز پنج شنبه مورخ 1402/12/17 آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت در دسترس مخاطبان خواهد بود. این شرایط از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا برقرار خواهد بود. متقاضیان باید با ورود به سایت فروش اینترنتی سایپا نسبت به ثبت نام و دریافت رمز عبور و نام کاربری اقدام کنند. در جدول بخشنامه سایپا از سود مشارکت و سود انصراف حرفی به میان نیامده است.

خودرو قیمت (ریال) قیمت موعد تحویل
اطلس G 1,998,000,000 در زمان صدور دعوتنامه و براساس قیمت روز شهریور الی دی 1403
کوییک GX-L 1,816,000,000 مهر الی آذر 1403
ساینا S‌ با استاندارد 85 گانه 1,677,000,000 شهریور الی آذر 1403

شرایط ثبت نام سایپا برای نوروز 1403 اعلام شد + جدول

طی روزهای گذشته، انتشار تصاویر هوایی از پارکینگ سایپا که انبوه وانت نیسان‌های آبی‌رنگ در آن به‌چشم می‌خوردند، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود. اکنون شرایط فروش نیسان وانت معروف در تیپ بنزینی به مناسبت نوروز 1403 اعلام شده است. این شرایط فروش از نوع فروش نقدی با تحویل فوری است. موعد تحویل خودروها در این بخشنامه 45 روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش نیسان وانت از ساعت 10 صبح روز شنبه، 26 اسفند 1402، آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. متقاضیان برای شرکت در این بخشنامه می‌توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا مراجعه کنند. در ادامه می‌توانید این بخشنامه را مشاهده کنید:

خودرو قیمت رنگ موعد تحویل
وانت نیسان بنزینی آپشنال SVPD 542,190,000 آبی 45 روز کاری

اخبار سایپا

بررسی آمار تولید خودروهای سواری در سال 1402؛ نزول داخلی‌ها و رشد چینی‌ها

وزارت صمت در ابتدای سال 1402 هدف‌ تولید یک میلیون و 600 دستگاه خودرو تا پایان سال را برای خودروسازان تعیین کرده بود. این وزارتخانه با خوش‌بینی در ابتدای سال 1402 اعلام کرد که تا پایان سال به تمام متقاضیان مرحله اول سامانه یکپارچه، خودرو تحویل داده خواهد شد. بااین‌حال سال 1402 به پایان رسید و تیراژ تولید تمامی خودروسازان در کنار یکدیگر به 1.4 میلیون دستگاه هم نرسید. به عبارت دیگر، خودروسازان از هدف تعیین‌شده، 200 هزار دستگاه عقب افتادند. تمامی خودروسازان کشور طی سال 1402 در کنار یکدیگر، نهایت یک میلیون و 338 هزار و 856 دستگاه خودرو تولید کردند.

تغییرات همه‌جانبه مدیران سایپا در آستانه سال جدید؛ آیا تغییر رویه نیز اتفاق می‌افتد؟

تغییرات مدیریتی در مجموعه سایپا به شرح زیر هستند:

«عبدالله سلطانی» به‌عنوان مدیرعامل پارس خودرو منصوب و جایگزین «سید محمدحسین ادیانی» شد.

«مجید آقایی» به پست مدیرعاملی زامیاد رسید و جانشین «علیزاده» شد. حال آنکه «تیموری» پیش از خروج خود در تاریخ شانزدهم اسفند 1402، یک مدیر جدید را برای زامیاد برگزید. ازاین‌رو، به‌نظر می‌رسد که خروج تیموری از سایپا چندان پیش‌بینی شده نبوده است!

«مهدی صادقی کاشان» عنوان مدیرعاملی شرکت سایپاکاشان را دریافت کرد.

«محمدعلی حیاتی» به‌عنوان مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا منصوب شد. او جایگزین «مهرداد معلمان» شده است.

«اردلان حسینی» منصب مدیرعاملی سایپا یدک را دریافت کرد و جایگزین «مجتبی معظمی» شد.

«علی میرزایی» مدیرعامل سرمایه‌گذاری رنا شد تا جایگزین «فرزاد ناظمی» شود.

مدیرعامل باشگاه ورزشی سایپا نیز تغییر کرد. پیش‌ازاین «سید مهدی حسینی‌پور» مدیریت تیم ورزشی سایپا را بر عهده داشت. اکنون «محمد محمدی» دروازه‌بان اسبق تیم ملی مدیر تیم ورزشی سایپا شده است.

در این بین تنها مدیرعامل سایپا دیزل بدون تغییر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

اخبار مرتبط
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.
ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد.
وقتی که جمع نمره‌ های منفی گواهینامه فرد به ۲۰ برسد، گواهینامه باطل می شود. در نتیحه اطلاع از مجازات نمره منفی گواهینامه اهمیت به سزایی دارد چرا که این امر به روش های مختلفی صورت می گیرد. حال ممکن است که برای عده ای از اشخاص این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم گواهینامه باطل شده که پاسخ آن به شرح زیر می باشد:
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها