ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

وام 100 میلیون تومانی بانک تجارت با اقساط 24 ماهه + جزئیات

12 فروردین 1403
وام 100 میلیون تومانی بانک تجارت با اقساط 24 ماهه + جزئیات

بانک تجارت به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان و حمایت از کالای داخلی باکیفیت، طرح تسهیلاتی به نام «کالانو» را تدارک دیده است. سقف این تسهیلات این طرح متناسب با نوع خرید مشتریان تعیین می‌شود.

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، مشتریان این مجموعه با طرح تسهیلاتی کالانو قادر خواهند بود تا از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید کنند. فرآیند دریافت این وام به صورت حضوری یا از طریق اپلیکیشن باجت امکان پذیر است. افرادی که مایل به درخواست این تسهیلات به صورت غیرحضوری هستند باید رتبه اعتباری آ یا بی داشته باشند. در غیر این صورت برای دریافت وام مذکور باید به صورت حضوری مراجعه کنند.

در صورتی که فرد متقاضی خرید لوازم خانگی باشد تا سقف 100 میلیون تومان حق خرید دارد. مدت زمان بازپرداخت این مبلغ وام 24 ماه اعلام شده است. اگر متقاضی دریافت وام مذکور رتبه اعتباری آ یا بی داشته باشد تنها کافی است قرارداد لازم الاجرا را ارائه بدهد تا بتواند این مبلغ را دریافت کند. در صورتی که متقاضی رتبه سی یا دی داشته باشد، باید علاوه بر ارائه قرارداد لازم الاجرا، یک ضامن معتبر با رتبه اعتباری مناسب ارائه بدهد. همچنین بانک از وی تا 120 درصد کل اعتبار ارائه شده، تامین لازم را اخذ خواهد کرد.

نکات بیشتر درباره وام 100 میلیون تومانی کالانو بانک تجارت

افراد بعد از دریافت مبلغ وام تا یک این امکان را دارند که با مراجعه به فروشگاه یا مراکز خرید مورد تایید بانک، کالا و محصول مورد نیاز خود را بخرند.

لازم به ذکر است که نرخ سود این وام براساس آخرین مصوبه بانک مرکزی تعیین خواهد شد. ضمنا متقاضیان با این تسهیلات تنها امکان خرید از شرکت‌های پاکشوما، بلانتون، مادیران، گلدیران و … را خواهند داشت.

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها