چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

ثبت نام وام قرض الحسنه 300 میلیونی و 750 میلیونی بانک دی

13 فروردین 1403
ثبت نام وام قرض الحسنه 300 میلیونی و 750 میلیونی بانک دی

بانک دی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «باران» را تدارک دیده است. سقف این وام برای افراد حقیقی 300 میلیون تومان است، البته افراد حقوقی نیز امکان درخواست برای این طرح را دارند. سقف این تسهیلات برای حقوقی‌ها به 750 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش بانک اول، افرادی که مایل به دریافت وام طرح باران هستند باید حداقل 10 میلیون تومان سپرده گذاری کرده و میانگین حساب مناسب را ایجاد کنند. حقوقی‌هایی که مایل به ارائه این تسهیلات به کارکنان خود هستند نیز باید به متقاضیان معرفی نامه بدهند. این وام برای تمامی افراد، اعم از حقیقی و حقوقی، قرض الحسنه بوده و تنها به آن چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. حداقل مدت زمان بازپرداخت این وام شش ماه بوده و حداکثر به 60 ماه می‌رسد.

افراد حقیقی که مایل به دریافت وام مذکور هستند باید با توجه به شرایط مذکور هر ماهه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط بپردازند. کل سود این تسهیلات به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود. لازم به ذکر است که امتیاز این تسهیلات قابل انتقال به اقوام درجه یک است.

مختصری درباره بانک دی بدانید

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی بزرگ کشور است که با هدف تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده‌ها، اخذ تسهیلات و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آن‌ها برای اعطای وام شکل گرفت و در حال حاضر انواع خدمات مربوط به تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات، تسهیلات و سپرده‌ها و خدمات ریالی را ارائه می‌دهد.

این بانک همواره به رعایت نسبت کفایت سرمایه بانک مرکزی ایران و مقررات و ضوابط بین المللی کمیته بال پایبند است.

اخبار مرتبط
گاهی به دلایل مختلف متقاضیان نمی‌توانند ضامنی معتبر برای ضمانت وام خود به بانک ارائه دهند. به همین دلیل دریافت وام برای این افراد به مراتب سخت‌تر می‌شود. اما بانک پاسارگاد در یکی از طرح‌های خود، این وام را بدون ضامن در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد .
مقدار سود وام خرید خودرو کارکرده را بانک‌ها تعیین می‌کنند؛ با این‌حال معمولاً سود وام خرید خودرو کارکرده بالاتر از وام‌های خودرو نو است. نکته مهم: شرایط اعلامی پرداخت وام خودرو در زیر توسط بانک ها ممکن است تغییر کرده باشد.برای اطلاعات تکمیلی به بانک مربوطه مراجعه فرمائید.
این طرح در راستای استقرار بانکداری جامع و توسعه خط کسب و کاری بانکداری شرکتی و تجاری و تمرکز بر مشتریان و معتبر طراحی شده است. این محصول قابلیت بهره برداری برای کلیه مشتریان حقیقی به صورت انفرادی یا پرسنل معرفی شده سازمان ها و شرکت ها به عنوان خریدار را دارا می باشد. با توجه به مزیت های رقابتی محصول بهین کارت ۲ نسبت به محصولات مشابه رقبا، این محصول می تواند به عنوان ابزار کارا مورد بهره برداری قرار گیرد.
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها