دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

۵ ارز دیجیتال به قله‌های جدید قیمتی می رسند

14 فروردین 1403
۵ ارز دیجیتال به قله‌های جدید قیمتی می رسند

پس از رویداد هاوینگ بیت‌کوین (BTC)، برخی از کارشناسان افزایش قیمت این ارز دیجیتال پیشرو تا 200 هزار دلار را پیش‌بینی می‌کنند.

به گزارش بانک اول ، به نقل از «Ambcrypto»، در میان موج خوش‌بینی در بازار کریپتو، برخی از ارزهای دیجیتال با پتانسیل رشد قابل‌توجه، متمایز هستند.

پتانسیل آن‌ها نشان‌دهنده احساسات گسترده بازار است که نشان می‌دهد در سه ماهه پیش رو ممکن است برخی از توکن‌های دیجیتال به قله‌های جدید قیمتی برسند.

تمرکز ما امروز بر روی این دارایی‌های با ارزش بالا است و بررسی می‌کند که چرا آن‌ها در ماه‌های آینده باید مورد توجه قرار گیرند.

خرید توکن‌های در مرحله پیش‌فروش‌ ممکن است ایده خوبی باشد؛ زیرا آن‌ها با قیمتی که به سطح خاصی متصل است دربرابر نوسانات شدید بازار مصون هستند. قابلیت پیش‌بینی یکی از مزایای کلیدی پروژه‌های پیش‌فروشی مانند BlastUP است.

بلَست‌آپ اولین لانچ‌پد (Launchpad) بر روی Blast، تنها راه‌حل لایه2 با بازده داخلی برای اتریوم (ETH) و استیبل‌کوین‌ها است.

این پلتفرم تنها در چند ماه از دوره پیش‌فروش خود، بیش از ۳ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است که نشان‌دهنده شناخت گسترده آن در میان سرمایه‌گذاران باهوش است.

پنجمین مرحله پیش‌فروش توکن BlastUP درحال انجام است و فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در یک دارایی امیدوارکننده با قیمت پایین ارائه می‌دهد.

در حال حاضر، قیمت توکن ۴۵ درصد کمتر از قیمت لیستینگ آینده آن است، بنابراین اکنون بهترین فرصت برای پیوستن به پیش‌فروش این رمزارز است.

کسانی که در این مرحله توکن‌های BlastUP را خریداری می‌کنند، دسترسی انحصاری به یک ایردراپ پیدا می‌کنند که بخشی از توکن‌های رایگان را توزیع می‌کند.

علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند از طریق استیکینگ، پاداش اضافی دریافت کنند و در راه‌اندازی‌های IDO چند سطحی شرکت کنند.

BlastUP همچنین متعهد به ایجاد یک جامعه قوی با اکوسیستم Blast است که در آن همه از رشد متقابل بهره‌مند می شوند.

پروژه مذکور با برنامه‌های بلندپروازانه برای ترکیب هوش مصنوعی (Ai) و ابزارهای وب3 (Web3)، قصد دارد تا یک محیط واقعاً پاداش‌دهنده و ایمن را برای راه‌اندازی روان اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApp)ها ایجاد کند.

افزون بر این، BlastUP درحال افزایش است و استارت‌آپ‌های رمزارزی را با فضایی که جامعه در اولویت قرار داده و نوآوری‌هایی که در قلب آن قرار دارد، تقویت می‌کند.

این شرکت به سرعت درحال تبدیل شدن به قطب اصلی در اکوسیستم Blast است و برنامه‌های بزرگی را برای سال (2026) درنظر دارد.

قیمت فعلی ۱.۲۷ دلاری ژوپیتر نشان‌دهنده موقعیت قوی بازار است. با این حال نزدیکی به میانگین ۱۰ روزه در ۱.۲۹ دلار می‌تواند نشان از فشار نزولی احتمالی داشته باشد.

اگر قیمت از این میانگین پایین بیاید، ممکن است در ۰.۶۸ دلار یا حتی ۰.۴۲ دلار حمایت پیدا کند که نشانگر فرصت‌هایی برای خریداران است.

با این وجود، رشد فراتر از میانگین ۱.۲۹ دلار می‌تواند نمایانگر استحکام مداوم باشد و به سمت محدوده مقاومت در ۰.۸۱ دلار حرکت کند و فرصت‌هایی را برای کسب سود ایجاد کند.

وضعیت خنثی در شاخص قدرت نسبی (RSI) و اندیکاتور استوکاستیک (Stochastic) نشان‌دهنده یک بازار باثبات است، درحالی‌که سیگنال فروش مکدی (MACD) هشداردهنده نزول‌های کوتاه‌مدت احتمالی است.

با نگاهی به روند بلندمدت، ارزش‌گذاری ژوپیتر می‌تواند تحت تأثیر روندهای بازار رمزارز ناشی از سطوح مقاومت قرار گیرد. عبور قاطعانه از مقاومت ۰.۸۱ دلاری نشان‌دهنده احساسات مثبت بازار خواهد بود و می‌تواند منجر به افزایش بیشتر قیمت شود.

درهمین حال، قیمت‌های پایدار در زیر سطوح ۰.۶۸ دلار و ۰.۴۲ دلار می‌تواند نشان‌دهنده روند نزولی باشد که ریسک‌هایی را برای دارندگان به همراه دارد.

سرمایه‎‌گذاران همچنین باید به دلیل سیگنال فروش اندیکاتور مکدی محتاط باشند.

در همین راستا، تغییرات مثبت یا باثبات در شرایط گسترده بازار ارز دیجیتال ممکن است ارزش ژوپیتر را در بلندمدت تقویت کند؛ اما عدم وجود میانگین ۱۰۰ روزه مانع از پیش‌بینی و دورنمای واضح برای این رمزارز می‌شود.

قیمت فعلی نیر پروتکل با ۷.۰۱ دلار نشان‌دهنده خوش‌بینی و رونق بازار است؛ اما ممکن است کاهش قیمت این کریپتو به سمت نزدیک‌ترین سطح حمایتی یعنی ۲.۹۷ دلار نیز رخ دهد.

با توجه به این‌که میانگین‌های متحرک (MA) خرید، نواحی در 7.00 دلار و 4.25 دلار را پیشنهاد می‌دهند، به نظر می‌رسد رشد بلندمدت امیدوارکننده‌ای را در پیش داشته باشد.

اگر قیمت از مقاومت ۴.۴۹ دلار و سطح دوم مقاومت در ۵.۱۱ دلار عبور کند، روند صعودی ممکن است ادامه یابد که این امر نشان از پتانسیل قابل‌توجهی درجهت سود برای این ارز دیجیتال است.

با این حال، سیگنال‌های ترکیبی از شاخص قدرت نسبی و استوکاستیک که هر دو به خنثی‌بودن اشاره می‌کنند، بر عدم قطعیت حرکت کوتاه‌مدت NEAR تأکید می‌کنند.

علاوه برا این، پیشنهاد فروش از سمت اندیکاتور مکدی می‌تواند نشان‌دهنده فشار نزولی احتمالی باشد که ممکن است سطوح حمایتی ۲.۹۷ دلار و ۲.۰۷ دلار را آزمایش کند.

پولکادات با قیمت فعلی ۹.۴۶ دلار، نوساناتی را تجربه کرده است که به‌طور نزدیک سایه میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه در ۹.۳۸ دلار را دنبال می‌کند.

در کوتاه‌مدت، این ارز دیجیتال ممکن است شاهد شکسته‌شدن نزدیکترین مقاومت در ۹.۲۶ دلار باشد و حتی با شرایط مناسب به مقاومت دوم در ۱۰.۲۵ دلار نزدیک و یا حتی از آن فراتر رود.

حرکت فعلی نشان می‌دهد که ممکن است فضایی برای رشد وجود پولکادات وجود داشته باشد؛ اما نظارت دقیق ضروری است زیرا رسیدن به مقاومت دوم اغلب چالش برانگیز است.

با در نظر گرفتن یک بازه زمانی طولانی‌تر، پولکادات به نظر می‌رسد که بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه خود در ۸.۲۱ دلار با ثبات روبرو شده باشد و این مسئله نشان‌دهنده یک روند صعودی ثابت است.

درصورت نامساعد شدن بازار، ممکن است نزدیک‌ترین سطح حمایتی در ۶.۹۱ دلار یا حتی سطح حمایتی دوم در ۵.۵۵ دلار را آزمایش کند.

با وجود این، به شرطی که قیمت بالاتر از سطوح حمایتی مذکور باقی بماند، پولکادات برای حفظ ارزش خود در طول زمان، روندی نویدبخش را در پیش بگیرد.

چشم‌انداز فعلی برای اپتیمیزم نشانگر یک روند صعودی احتمالی با قیمت فعلی ۳.۶۷ دلار که بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه در ۳.۶۴ دلار و ۱۰۰ روزه در ۳.۶۱ دلار قرار دارد، است.

حرکت کوتاه‌مدتی که توسط سیگنال‎‌های خرید در میانگین‌های متحرک ساده مذکور پیشنهاد می‌شود، نشان‌دهنده پتانسیل حرکت به سمت نزدیک‌ترین مقاومت ۴.۳۲ دلار است.

درصورتی‌که اپتیمیزم همچنان به جلب توجهات ادامه دهد، شکستن این سطح ممکن است راه را برای آزمایش مقاومت دوم در ۴.۹۵ دلار هموار کند.

با این حال، باید مراقب سیگنال‌های ترکیبی از شاخص قدرت نسبی و مکدی بود که به رویکردی متعادل نیاز دارند؛ زیرا که آن‌ها به ترتیب در موقعیت خنثی و فروش قرار دارند.

همچنین، در بلندمدت، قیمت فعلی بسیار بالاتر از سطح حمایتی دوم در ۲.۲۰ دلار و نزدیک به در دسترس‌ترین سطح حمایتی در ۲.۹۵ دلار است که سرمایه‌گذاران باید پتانسیل نوسانات را در نظر بگیرند.

پیام‌های ترکیبی از اقدامات توصیه‌شده، جایی که مکدی فروش را پیشنهاد می‌کند اما استراتژی‌های اندیکاتور میانگین متحرک ساده که تمایل به خرید را بروز می‌دهد، نشانگر عدم قطعیت و کشمکش بین گاوها (خریداران) و خرس‌ها (فروشندگان) در بازار است.

درنتیجه، BlastUP به‌عنوان غول بی‌همتایی در دنیای پٌررونق ارزهای دیجیتال و نیروی محرکی در عرصه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) قد علم کرده است.

هم‌زیستی این پروژه با اکوسیستم قدرتمند Blast و تعهد آن به جامعه و نوآوری، چشم‌اندازهای فوق‌العاده ای را برای آن رقم زده است.

درحالی‌که سایر ارزهای دیجیتال برجسته مانند ژوپیتر، نیر پروتکل، پولکادات و اوپتیمیسم قطعاً پتانسیل‌های خاص خود را دارند، تحلیل‌ها نشان می‌دهد که هیچ کدام از آن‌ها از نظر موقعیت به‌موقع در بازار، فرصت پیش‌فروش استراتژیک و یکپارچگی با اکوسیستم، به پای BlastUP نمی‌رسند.

سرمایه‌گذارانی که به‌دنبال بهره‌مندی از رونق بازار ارزهای دیجیتال هستند، باید مسیر BlastUP را با دقت زیر نظر داشته باشند.

اخبار مرتبط
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها