پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوری و اقساطی کوییک + شرایط و جزئیات

16 فروردین 1403
فروش فوری و اقساطی کوییک + شرایط و جزئیات

همچون سایر خودروها، قیمت خودرو کوییک نیز در سال 1403 با روند صعودی روبرو شد به گونه‌ای که در هفته دوم فروردین قیمت نقدی مدل‌های مختلف آن افزایش حدودا 5 تا 10 میلیون تومانی داشت.

به گزارش بانک اول کوییک از محصولات سواری مجموعه خودروسازی سایپا با اسم رسمی سایپا ۲۱۲ است. تولید این خودرو هاچ‌بک از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و به‌عنوان یک خودرو کاملا ایرانی روانه بازار شد. سایپا کوییک را در انواع مدل‌های دنده‌ای، اتومات و کوییک R تولید می‌کند. خودرو کوییک سومین خودرویی است که روی پلتفرم X200 سایپا تولید شده و به نوعی مدل هاچبک ساینا و ورژن کراس تیبا ۲ محسوب می‌شود.

همچون سایر خودروها، قیمت خودرو کوییک نیز در سال 1403 با روند صعودی روبرو شد به گونه‌ای که در هفته دوم فروردین قیمت نقدی مدل‌های مختلف آن افزایش حدودا 5 تا 10 میلیون تومانی داشت.

در حال حاضر قیمت کوییک ساده سفید رنگ 410 میلیون تومان است. برای خرید قسطی این خودرو پرداخت حداقل 50 درصد از قیمت خودرو به مبلغ 205 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت الزامی است.

50 درصد باقی مانده را می‌توان در اقساط 6، 12، 18، 24 یا 30 ماهه پرداخت کرد. در این شرایط فروش اقساطی کوییک، تحویل خودرو فوری بوده و سند نیز به نام خریدار ثبت می‌گردد. میزان هر قسط در جدول زیر قابل مشاهده است.

شرایط فروش اقساطی کوییک + قیمت فروردین 1403-کاماپرس

اخبار مرتبط
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها