پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

روش‌های استعلام کالابرگ فجرانه

16 فروردین 1403
روش‌های استعلام کالابرگ فجرانه

اگر کالابرگ دریافت کرده‌اید اما نمی‌دانید چگونه از آن استعلام بگیرید، این مطلب برای شما است. در این مقاله روش‌های استعلام کالا برگ به ‌طور دقیق توضیح داده شده است . از این روش‌ها می‌توان به استعلام کالابرگ فجرانه با کد ملی و اپلیکیشن شما اشاره کرد

کالابرگ چیست؟

دولت سیزدهم به‌منظور حمایت از اقشار کم درآمد (دهک یک تا هفت) طرحی به نام کالابرگ‌ فجرانه را ارائه نمود. در این طرح ۱۱ قلم موادغذایی به‌منظور تامین حداقل کالری، ریزمغذی، پروتئین و ویتامین‌های بدن هر فرد در سبد موردنظر وجود دارد.

درمرحله اول و دوم کالابرگ فجرانه، مبلغ این سبد باتوجه‌به نرخ سال ۱۴۰۱ از خانوارها دریافت می‌شد و ما به تفاوت آن را با سال ۱۴۰۲ دولت پرداخت نمود.

 

روش‌های استعلام کالابرگ یارانه

برای استعلام کالا برگ شما دو راه پیش رو دارید .

کد استعلام سبد کالا

یکی از روش‌های استعلام کالابرگ استفاده از کد دستوری است. شما برای این کار کافی است در قسمت صفحه تماس تلفن همراه خود کد استعلام کالابرگ الکترونیکی #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره گیری نمایید.

در ادامه برای شما صفحه‌ای با ۳ گزینه باز خواهد شد، در این قسمت گزینه ۲ یا همان موجودی یارانه سرپرست را انتخاب نمایید.

سپس در صفحه جدید کدملی سرپرست خانوار را وارد کنید.

پس از درج کدملی، مقدار یارانه به شما نمایش داده می‌شود.

علاوه بر این شما می‌توانید از طریق کد دستوری #۲۸*۷۸۸* اقدام به استعلام کالابرگ کنید.

اما اگر از این طریق استعلام کالابرگ برای شما امکان پذیر نبود، توصیه می‌کنیم از روش تعیین شده دیگر استفاده کنید.

استعلام کالابرگ فجرانه با کد ملی

یکی از سوالات پرتکرار نحوه استعلام کالابرگ با کد ملی است، برای این کار شما باید از روش استعلام با کددستوری استفاده کنید.

استعلام کالابرگ با اپلیکیشن شما

یکی دیگر از روش‌های استعلام کالابرگ یارانه استفاده از اپلیکیشن شما است. شما می‌توانید برای استفاده از این اپلیکیشن ابتدا آن را دانلود و روی موبایل خود نصب کنید.

سپس شماره موبایل سرپرست خانوار و کدامنیتی را در فیلدهای خواسته شده وارد نمایید، سپس گزینه ثبت را انتخاب کنید.

در مرحله بعد کد فعال سازی ارسال شده (به شماره موبایل سرپرست) را وارد نمایید.

پس از ورود به برنامه گزینه “اعتبار شما” را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد گزینه مانده حساب را انتخاب نمایید.

در نهایت شما اعتبار تخصیصی دولت برای خانوار خود را مشاهده خواهید نمود.

هشدار: استعلام کالا برگ فقط از طریق کددستوری و برنامه شما امکان‌پذیر است. توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از کلاه‌برداری‌های احتمالی روی لینک‌های ارسالی با عناوین استعلام کالا برگ از طریق سایت، دانلود مستقیم اپلکیشن شما و غیره کلیک نکنید.

 

اخبار مرتبط
بخش عمده‌ای از اصلاحات در این زمینه پیرامون امنیت شغلی کارگران است که رعیتی فرد، معاون وزیرکار درباره اصلاح قانون کار و پیشنهادات دولت گفته است: قبلاً برای مشاغل غیرمستمر و پروژه‌ای این قانون در دولت قبل مطرح شد که اگر پروژه بیش از چهار سال طول کشید، تا پایان پروژه کار کارگر به صورت دائمی ادامه پیدا کند و در غیر این صورت مشمول مقرری بیمه بیکاری شوند. چون قبلاً کارگران پروژه‌ای مشمول مقرری بیمه بیکاری نبودند. از اسفندماه گذشته کلیه نیروهای پروژه‌ای مشمول این قانون شدند.
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.
چپ دست بودن تفاوت های زیادی را در زندگی این افراد که چیزی حدود ۱۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند ، به وجود می آورد و امری اکتسابی و انتخابی نیست. خصوصیات منفی و مثبت فراوانی را به چپ دست ها اختصاص می دهند و بسیاری آنها را باهوش تر از بقیه می دانند.
برای دانستن سقف انتقال وجه اینترنتی (خرید اینترنتی) باید بدانید انتقال وجه در آن از دو طریق انجام می‌شود؛ رمز دوم پویا و دستگاه‌ رمز ‌ساز (که به آن توکن می‌گویند). سقف خرید از طریق رمز دوم پویا در سال 1403، 200 میلیون تومان و دستگاه توکن ۳۰۰ میلیون تومان (امکان افزایش تا 500 میلیون تومان) است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها