شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

وام ویژه بانک رفاه برای اشخاص حقیقی و حقوقی

18 فروردین 1403
وام ویژه بانک رفاه برای اشخاص حقیقی و حقوقی

بانک رفاه پرداخت وام قرض الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا ۴درصد را برای اشخاص حقیقی و حقوقی دارای کسب و کارهای خرد امکان پذیر کرد.

به گزارش بانک اول این تسهیلات قرض الحسنه برای اشخاص حقیقی تا سقف ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و اشخاص حقوقی تا سقف ۷.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در قالب طرح افق امکان پذیر شد.

  • اشخاص حقیقی
  • شرکت های حقوقی دارای کسب و کارهای خرد (پرسنل کمتر از ۱۰ نفر)
  • شرکت های حقوقی دانش بنیان (با ارائه معرفی نامه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)
  • کارکنان اشخاص حقیقی و حقوقی
  • بستگان درجه یک اشخاص حقیقی
  • امکان استفاده از تسهیلات با باز پرداخت حداکثر ۶۰ ماهه
  • امکان انتقال امتیاز میانگین حساب استفاده نشده اشخاص حقیقی به بستگان درجه یک با رعایت سقف جمعی تسهیلات، حداکثر به میزان ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

پایان شهریور ماه ۱۴۰۳

برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

اخبار مرتبط
از آنجایی که این طرح قرض الحسنه است، بانک ملی به غیر از دو و چهار درصد کارمزد، سود دیگری برای آن تعیین نکرده است. مدت زمان بازپرداخت نیز ۶۰ ماهه است. حال با احتساب سقف ۳۰۰ میلیون تومانی وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و ۵۲۴ هزارتومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز مبلغ کل پرداختی وام‌گیرنده به بانک، ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزارتومان خواهد بود.
داشتن جواز کسب معتبر: کسب‌وکار باید دارای جواز کسب معتبر و فعال باشد. سابقه کاری: داشتن سابقه کاری مشخص و قابل تأیید در حوزه فعالیت کسب‌وکار ضروری است. توانایی بازپرداخت: متقاضی باید توانایی بازپرداخت وام را داشته باشد که از طریق بررسی درآمدها و هزینه‌های کسب‌وکار سنجیده می‌شود. ارائه مدارک مالی: ارائه مدارکی مانند صورت‌های مالی، فاکتورهای فروش، و سایر مدارک مرتبط برای اثبات درآمد و هزینه‌ها الزامی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای نخستین بار در سازمان تاکسیرانی وام‌هایی را برای تعمیرات خودرو می‌دهیم، بسیاری از تاکسی‌ها در تهران وجود دارند که نواقصی در بخش‌های ایمنی فنی و آلایندگی دارند، اما مشمول طرح نوسازی نمی‌شوند، چراکه خودرو باید به سن فرسودگی یا سن 12 سال برسد.
به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان موسسه اعتباری ملل ، این موسسه وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها