دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

فیش حقوقی فروردین ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران بارگذاری شد + لینک

19 فروردین 1403
فیش حقوقی فروردین ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران بارگذاری شد + لینک
فیش حقوقی فروردین ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی بارگذاری شده است.

به گزارش  بانک اول ، فیش حقوقی فروردین‌ماه بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد. بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

با این حال حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی به اندازه حقوق اسفند است و هنوز هیچ گونه افزایشی در مستمری بازنشستگان سازمان اعمال نشده است.

پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیحاتی را داده بود.  

 سید مرتضی حسینی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داده و گفته بود: مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

واریز مستمری فروردین ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از صبح (۲۰ فروردین) آغاز می‌شود و تا (۳۱ فروردین) ادامه دارد.  

پرداخت‌ها براساس حروف الفبا انجام می‌شود و بازنشستگانی که نام خانوادگی‌شان با «الف» آغاز می‌شود، فردا مستمری خود را دریافت می‌کنند.

بازنشستگان با مراجعه به سامانه مربوطه می‌توانند فیش حقوقی خود را دریافت کنند. بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

اخبار مرتبط
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار قرار می‌گیرد.
حیدری در خصوص دارایی‌ها و سهام‌های قابل واگذاری به سازمان تامین اجتماعی در قبال رد دیون دولت با توجه به تجربه سازمان از واگذاری سهام‌ها و شرکتهای زیان‌ده از سوی دول گذشته گفت: دولتها در گذشته سهامی که می‌دادند در اصطلاح گوشت و استخوانش درهم بود؛ یکسری سهام خوب و یکسری هم کم بازده و یا با حاشیه سود پایین واگذار می‌کردند اما بهتر بود تامین‌اجتماعی در گذشته وقتی چنین سبد سرمایه‌گذاری را دریافت می‌کرد، به مرور سهام‌های زیان ده و یا کم بازده را از گردونه خارج می‌کرد و یا با کلینیک شرکتی اینها را تغیی
افزایش حقوق 2 میلیون و 200 هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد که مابه التفاوت افزایش حقوق 4 میلیون و 400 هزار تومان خواهد شد.
افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال۱۴۰۳ تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها