شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

مزایده استقلال لغو شد

20 فروردین 1403
مزایده استقلال لغو شد

در پایان وقت اداری امروز (دوشنبه) هیچ درخواستی برای خرید باشگاه استقلال ارائه نشده به این ترتیب مزایده فردای این باشگاه لغو شد.

به گزارش بانک اول  به نقل از تسنیم، سازمان خصوصی سازی و فرابورس روز ۲۱ فروردین‌ماه را به عنوان زمان عرضه سهام باشگاه استقلال اعلام کرده بودند، اما تا پایان وقت اداری امروز (دوشنبه) هیچ درخواست خریدی برای باشگاه استقلال ارائه نشد و به این ترتیب مزایده فردای آبی‌ها لغو شد.

پیش از این مزایده باشگاه پرسپولیس به دلیل مشابه و نبود خریدار در تاریخ ۱۱ فروردین‌ماه لغو شده بود.

این اتفاقات در حالی رقم خورده که تنها ۱۵ روز به پایان مهلت تعیین شده (۵ اردیبهشت‌ماه) از سوی AFC برای بارگذاری مدارک مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باقی مانده است.

در حال حاضر مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال مهم‌ترین سد برای دریافت مجوز حرفه‌ای است و در صورتی که این مشکل حل نشود، این دو تیم حق حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را نخواهند داشت.

اخبار مرتبط
با توجه به این که عمده شرکت‌های صادرکننده فعال در بازار سرمایه درآمدهای ارزی خود را با نرخ دلار نیمایی تسعیر می‌کنند، دلار نیما به یک متغیر اثرگذار در صورت‌های مالی تولیدکنندگان تبدیل شده است.
در آخرین روز کاری هفته تعداد ۲۶۵ هزار معامله در بورس انجام شد که ارزش آن ۳۷۳۵ میلیارد تومان بود. فملی، پارسیان و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند که پارسیان مثبت و دو نماد دیگر منفی شدند. همچنین فولاد، شپنا و فملی از نمادهای پرتراکنش امروز بودند.
بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی پارسان، شپنا و شپدیس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فولاد، وپارس و وامید با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد، بفجر و خودرو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی نوری، بوعلی و حکشتی با افزایش خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها