ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد

26 فروردین 1403
میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد

طبق جدید‌ترین آمار‌های وزارت راه و شهرسازی در سال گذشته ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات خرید، ساخت و تعمیرات مسکن به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش  بانک اول  با توجه به تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن و با توجه به تاکیدات  رئیس جمهور در جلسات شورای عالی مسکن مبنی بر  پرداخت تسهیلات ساخت مسکن  توسط بانک ها   اما همچنان شاهد  عقب ماندگی های در  روند پرداخت تسهیلات ساخت مسکن  هستیم.  طبق جدیدترین آمارهای که اعلام شده همچنان بانک مسکن رتبه دار پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن بوده است.

طبق اعلام سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در خصوص عملکرد آن بانک برای ارائه تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات مسکن، گفت: در سال گذشته در مجموع ۱۱۵ هزار میلیاردتومان تسهیلات برای خرید، ساخت و تعمیرات مسکن توسط بانک مسکن پرداخت شد.

وی افزود: تسهیلات خرید مسکن در سال گذشته به ۴۵ هزار نفر به مبلغ ۱۸ هزار میلیاردتومان پرداخت شد.در سال گذشته قرارداد تسهیلات ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳ همت منعقد شد.

به گفته وی، در سال گذشته همچنین ۱۳۰ هزار و ۳۷ واحد تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ ۱۴ همت توسط بانک مسکن دریافت کردند.

براساس این گزارش، وی افزود:  با توجه به  آغاز  ساخت بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در سراسر کشور و با توجه به افزایش ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی امیدوارم میزان همکاری های بانک ها بیشتر شود چراکه پرداخت تسهیلات خود نقش موثری در جذب  همکاری  های مردمی دارد./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها