دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

27 فروردین 1403
برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

اگر رویای مهاجرت به کانادا را دارید، این مقاله تمام نکاتی که برای تحقق آرزویتان باید بدانید را در اختیار شما قرار خواهدداد. دولت کانادا روش‌های مختلفی برای ورود به این کشور پیش‌روی متقاضیان قرار داده‌است، بهترین روش مهاجرت به کانادا بستگی به شرایط اقتصادی، فرهنگی، روحی و روانی و البته دورنمای شما برای مهاجرت دارد. مواردی که همه را به تفصیل برای شما شرح خواهیم‌داد تا بدانید برای مهاجرت به کانادا از کجا باید شروع کنید.

مهاجرت به کانادا

چرا مهاجرت به کانادا یک گزینه ایده‌آل برای شماست؟

 آیا می‌دانید چرا کانادا به یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی نه تنها برای ایرانیان بلکه در تمام دنیا تبدیل شده‌است؟

در ادامه به شما دید وسیع‌تری از مزایای مهاجرت به کانادا می‌دهیم تا اگر هنوز برای انتخاب مقصد موردنظر دچار تردید هستید، بدانید که چرا کانادا، می‌تواند همان مقصد ایده‌آل شما باشد.

کانادا کشوری مهاجرپذیر است

سالانه ۵۰۰ هزار نفر از سراسر دنیا به کشور کانادا وارد می‌شوند. درواقع شما باید بدانید که کانادا، از دیرباز کشوری مهاجرپذیر محسوب می‌شده و بخش عمده‌ای از سیاست‌های این کشور مبتنی بر ایجاد شرایطی ایده‌آل برای مهاجران است، اما این مسئله باعث نمی‌شود که برخی از چالش‌های رایج متقاضیان ایرانی، در این کشور وجود نداشته‌باشد. یکی از اصلی‌ترین این چالش‌ها، در حوزه مسائل مالی ست و در‌واقع، ایرانیان باید یک راه مطمئن برای انتقال پول به کانادا انتخاب کنند.

هدف شما از مهاجرت چیست؟

کانادا به بهترین نحو به آن پاسخ می‌دهد: در ابتدای مقاله گفتیم که بهترین روش مهاجرت به کانادا تا حد زیادی به هدف شما از مهاجرت بستگی دارد و از آنجایی که کشور کانادا برای اهداف مختلف، بهترین پاسخ را ارائه می‌دهد شما می‌توانید با خیال راحت این کشور را برای کار یا ادامه تحصیل برگزینید.

فرصت‌های شغلی متعدد پیش‌روی شماست

مطمئن باشید که کشور کانادا به شرط داشت تخصص کافی، با آغوش باز پذیرای شما خواهدبود. امروزه کانادا در زمینه‌های مختلفی مانند: IT، خدمات پزشکی، خدمات اجتماعی، ساخت‌وساز و موقعیت‌های شغلی دیگر، با کمبود نیروی شدید مواجه است و تخصص شما می‌تواند به خوبی این جای خالی را پر کند و تضمین یک آینده موفق برایتان باشد.

بهترین دانشگاه‌های جهان در انتظار شما هستند

سی‌ویک انیستیتو و دانشگاه کانادا جز برترین مراکز عملی دنیا طبقه‌بندی می‌شوند که از این میان سه دانشگاه: تورنتو، بریتیش کلمبیا و مک‌گیل جز پنجاه دانشگاه برتر دنیا معرفی شده‌اند. در ثانی شما باید درنظر داشته‌باشید که بیش از شصت‌درصد جامعه کانادا دارای تحصیلات عالی بوده که این آمار کشور کانادا را به رنک یک کشورهای تحصیل‌کرده دنیا تبدیل کرده‌است.

شرایط زندگی در کانادا از هر حیث ایده‌آل است

 نرخ تورم ۳.۴ درصدی در کنار رشد اقتصادی بالا(کانادا رتبه نهم را در رده‌بندی بیشترین رشد اقتصادی به خود اختصاص داده‌است.) نشان از شرایط ایده‌آل این کشور برای ادامه زندگی هستند. همین‌طور مهاجرت به کانادا می‌تواند به معنای زندگی در یکی از شادترین کشورهای دنیا نیز باشد. آیا می‌دانستید که شهر مونترال کانادا، به عنوان شادترین شهر دنیا انتخاب شده‌است؟ بنابراین تفاوت نمی‌کند که هدف شما از مهاجرت به کانادا چیست، این کشور از هر حیث، شرایط زندگی ایده‌آلی را برای شما مهیا خواهدکرد.

مزایای مهاجرت به کانادا

آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که از زندگی در شهرهای شلوغ و آلوده خسته‌شده‌اید و در عین حال می‌خواهید از مزایای فوق‌العاده زندگی مدرن در بالاترین سطح بهره‌مند شوید؟ تبریک می‌گویم، شما کشور درستی را انتخاب کرده‌اید. در ادامه به شما خواهیم‌گفت که چرا کانادا دقیقا همان کشور آرام و مدرنی ست که همواره آرزویش را داشته‌اید:

  • نرخ پایین جرم و جنایت
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح بالا
  • جاذبه‌های طبیعی چشم‌نواز(یک دهم جنگل‌های دنیا در کانادا قرار دارند و طولانی‌ترین خط ساحلی دنیا در کانادا قرار دارد.)
  • امکان پیشرفت شغلی در یکی از بهترین اقتصادهای دنیا
  • امنیت بالا
  • قوانین مهاجرپذیر و راه‌های مهاجرتی مختلف
  • امکان تبدیل ویزاها
  • امکان مهاجرت خانوادگی

البته برای بهره‌مندی از تمام مزایای مهاجرت به کانادا شما باید بتوانید بهترین راه برای انتقال ارز به این کشور را پیدا کنید، چرا که بدون وجود یک راه‌حل مطمئن برای نقل‌وانتقالات ارزی، امکان استفاده از مزایای پرشمار مهاجرت به کانادا فراهم نخواهدبود.

روش مهاجرت به کانادا

بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا

دولت کانادا با ارائه قوانین حمایتی، سعی در جذب نیروی کار و دانشجویان دارد . به این ترتیب و برای استفاده از این فرصت استثنایی شما باید بهترین راه برای مهاجرت به کانادا را برگزینید. در ادامه به معرفی این روش‌ها خواهیم‌پرداخت:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی برای چه کسانی مناسب است؟

  • اگر دانشجو هستید یا به هر دلیلی قصد ادامه تحصیل دارید
  • اگر امکان دریافت ورک‌پرمیت(اجازه کار) یا استارتاپ ویزای کانادا را ندارید

مهاجرت تحصیلی به کانادا یک گزینه ایده‌آل برای شماست.

مهاجرت از طریق استارتاپ ویزای کانادا

این گزینه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

  • اگر دارای ایده‌های استارتاپی ناب هستید
  • اگر دارای سابقه شغلی بالا در زمینه‌هایی مثل CMO، CFO و CTO هستید
  • اگر امکان تامین مالی پروژه را دارید

دریافت استارتاپ ویزای کانادا به شما پیشنهاد می‌شود.

مهاجرت از طریق ورک‌پرمیت کانادا

کانادا دو نوع ورک پرمیت یا اجازه کار به متقاضیان ارائه می‌دهد:

  • نوع اول: Open Work Permit

شما با دریافت این نوع اجازه کار می‌توانید برای هر کارفرمایی که دارای مشاغل قانونی باشد، مشغول به کار شوید.

  • نوع دوم: Employer-Specific Work Permit

این نوع اجازه کار مختص به یک کارفرما بوده و شما تنها می‌توانید برای کارفرمایی که این گواهی را در اختیارتان قرار داده، مشغول به کار شوید.

چه کسانی می‌توانند ورک پرمیت کانادا را دریافت کنند؟

  • فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کانادا
  • دارندگان جاب‌آفر از یک کارفرمای کانادایی
  • همسر دارندگان ورک پرمیت
  • سرمایه‌گذاران و کارفرمایان

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

در قدم اول باید مشخص کنید که قصد دارید از کدام روش به کانادا مهاجرت کنید؟

بعد از انتخاب مسیر، نوبت به انتخاب یک تیم حقوقی معتبر می‌رسد که شما را در راه دریافت اقامت کانادا همراهی کند. تفاوتی نمی‌کند که قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور را دارید یا یک سرمایه‌گذار هستید، چالش‌های حقوقی پیش‌رو سردرگم‌کننده و دشوار هستند، برای جلوگیری از خطر ریجکتی، توصیه می‌شود حتما با یک تیم حقوقی معتبر همکاری کنید.

هر سال چند متقاضی ایرانی به کانادا مهاجرت می‌کنند؟

براساس آخرین سرشماری،  ۲۱۳.۱۶۰ ایرانی در کانادا زندگی می‌کنند و هر ساله جمعیتی معادل ۱۱هزار نفر به این کشور مهاجرت می‌کنند که این آمار کانادا را پس از کشور آلمان، به پرطرفدارترین مقصد ایرانیان تبدیل کرده‌است.

مهاجرت به کانادا

رفع چالش انتقال پول به کانادا

شما باید از همین لحظه به دنبال یک راه مطمئن برای انتقال ارز به کانادا باشید.

آیا می‌دانید یک صرافی مطمئن باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

انتقال سریع، امن، امکان دریافت مشاوره مالی، ارائه راه‌های مختلف و پشتیبانی قوی، مهم‌ترین ویژگی‌های یک صرافی مناسب است، شما می‌توانید تمام این ویژگی‌ها را در صرافی بیستی پیدا کنید. به همین دلیل ما در انتهای این مقاله ما صرافی بیستی را به عنوان یک راه امن برای انتقال ارز به کانادا به شما معرفی می‌کنیم.


اخبار مرتبط
شاخص های بازار، پرتفوی فرضی هلدینگ های سرمایه گذاری هستند که سرمایه گذاران به عنوان شاخص حرکت بازار از آن ها استفاده می کنند. انواع مختلفی از شاخص های بازار وجود دارد. شاخص‌های بازار نیز برای ایجاد صندوق‌های شاخص استفاده می‌شوند و به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهند که به جای انتخاب سهام فردی، سبدی از اوراق بهادار بخرند. در بروکر آرون گروپس یک حساب دمو ایجاد کنید و سرمایه‌گذاری در بازار شاخص‌ها را امتحان کنید. این بازار در کنار بازار ارز دیجیتال، فارکس، طلای آب شده و نفت منجر به تنوع سبد سرمای
ویژگی‌های استیل کوین‌ها کوین‌ها دارای چندین ویژگی کلیدی هستند که به جذابیت و کاربرد آن‌ها در اکوسیستم ارز‌های دیجیتال کمک می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز بهترین استیبل کوین‌ها، ثبات قیمت است که با حمایت یک دارایی ذخیره به دست می‌آید، که نوسان را کاهش می‌دهد
ارز دیجیتال بیت کوین از ابتدای آغاز به کار خود تاکنون تحول عظیمی را در مبحث ارزهای دیجیتال به وجود آورده است. ارزش بسیار بالای این کوین در مقابل رقبا آن را به یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاری‌‌های خرد و کلان تبدیل می‌کند.
موارد مهمی که هنگام رزرو هتل در کیش باید بدانید در جزیره کیش هتل ‌های متنوعی برای سلیقه ‌ها و بودجه‌ های مختلف وجود دارد. انتخاب هتل مناسب در کیش می ‌تواند به ارتقای کیفیت سفر شما کمک کند. در این بخش به مواردی که باید برای رزرو هتل در کیش به آن ها توجه کنید می پردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها