شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

ضرر سنگین خریداران پژو پارس؛ قیمت جدید برای خریداران سامانه یکپارچه+ جدول

01 اردیبهشت 1403
ضرر سنگین خریداران پژو پارس؛ قیمت جدید برای خریداران سامانه یکپارچه+ جدول

خریداران پژو پارس به‌ خاطر دعوای ایران خودرو و سازمان استاندارد حدود ۱۵۰ میلیون تومان ضرر کردند.

به گزارش بانک اول پژو پارس برخلاف وعده سازمان ملی استاندارد از خط تولید ایران خودرو کنار نرفت و احتمالا بدون استاندارد‌های ۸۵ گانه در سال جدید به متقاضیان سامانه تحویل داده می‌شود. این وسط حدود ۱۵۰ میلیون به خریدارانی که از زمستان پارسال چشم‌انتظار این محصول بودند، ضرر وارد شد.

براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

این مبالغ بدون در نظر گرفتن سایر هزینه‌ها مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث است.

اخبار مرتبط
بر اساس اطلاعات بدست آمده، اولین برنامه فروش کراس‌اوور ایران‌خودرو نیمه نخست شهریورماه است. قرار است ری‌را در قالب دو طرح فروش فوری با موعد تحویل ۹۰ روز کاری و پیش‌فروش با موعد تحویل ۶ الی ۹ ماه عرضه شود.
ارتباط از طریق خطوط برق (PLC) یک روش برای ارسال داده از طریق کابل‌های برق موجود است، مانند پریزهای برق در خانه شما. این روش با اضافه کردن یک سیگنال هارمونیک به خط برق کار می‌کند و سپس یک گیرنده در انتهای دیگر این داده‌ها را تفسیر و استخراج می‌کند . به این ترتیب، می‌توان انتقالاتی مانند صدا، ویدیو و حتی ترافیک اینترنت روزمره خود را مستقیماً از طریق سیم‌کشی‌های برق انجام داد. این نوع فناوری از سال ۱۹۲۲ وجود داشته است.
شرکت بهمن موتور شرایط فروش نقدی و نقدی - اعتباری محصول ون باری اینرودز با قیمت قطعی و با ظرفیت محدود را اعلام کرد.
داشتن گواهی معاینه فنی خودروها به چندین طریق توسط پلیس کنترل می‌شود؛ چرا که بر اساس ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، رانندگان موظفند هنگام رانندگی گواهینامه، کارت خودرو، بیمه‌نامه معتبر شخص ثالث و برای خودروهای مشمول معاینه فنی که بیش از چهار ‌سال از تولید آنان می‌گذرد برگه معاینه فنی را به همراه داشته باشند و در صورت مطالبه مأموران راهنمایی و رانندگی آن را ارائه کنند و علاوه بر کنترل فیزیکی به صورت مکانیزه نیز توسط کلیه دوربین های سطح شهر معاینه فنی خودروها کنترل و خودروها در صورت نداشتن

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها