شنبه, 31 شهریور 1403 2024,September

فروش ویژه این خودروی جذاب از امروز 2 اردیبهشت آغاز شد+ قیمت

02 اردیبهشت 1403
فروش ویژه این خودروی جذاب از امروز 2 اردیبهشت آغاز شد+ قیمت

بخشنامه فروش علی الحساب دایون Y7 را منتشر شد.

به گزارش بانک اول گروه خودروسازی ایلیا بخشنامه فروش علی الحساب دایون Y7 را منتشر کرد.

مهم‌ترین تمایز دایون Y7 استفاده از پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو، به جای ۲ لیتری توربو است که توان و گشتاور تولیدی را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. در این بین سیستم انتقال نیرو شامل گیربکس و کمک تغییری نکرده و همچنان همان نسخه ۶ سرعته اتوماتیک با سیستم دو دیفرانسیل کمک سنگین است که به صورت الکترونیکی فعال می‌شود.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های دایون Y7 که از قضا Y5 نیز از آن برخوردار بود، داشتن قابلیت آفرود جدی و سنگین است. اگرچه این خودرو به صورت استاندارد به سپرهای پلاستیکی و رکاب جانبی مجهز است و زوایای آفرود (زاویه حمله، فرار و شکست) را خدشه‌دار می‌کند، تنها با استفاده از سپرهای فلزی جایگزین، حذف رکاب‌ها و استفاده از تایرهای آفرودی بزرگ‌تر، با خودرویی مواجه خواهید بود که تقریبا می‌تواند از پس هر مسیر بیراهه‌ای برآید.

اخبار مرتبط
بر این اساس شرکت مدیران خودرو شرایط فروش این خودرو را با قیمت جدید اعلام کرده است. این کراس اوور با قیمت ۱۴,۷۱۴,۰۰۰,۰۰۰ریال و اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه به فروش خواهد رسید.
شخصی به نام رایان مک‌کوئین دیوانه‌وارترین خودروی دنیا را با دو موتور جت و بیش از ۱۸ هزار اسب بخار قدرت ساخته است.
پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری وانا، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل، این شرکت خودروساز، از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی را به صورت نقد و اقساط آغاز کرد؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.
بررسی اطلاعات کدال ایران خودرو از حضور خودرویی ۲۷۰ میلیون تومانی در سبد محصولاتی این خودروساز حکایت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها