شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

در مكالمات خلبان چه گذشت

05 خرداد 1403
 در مكالمات خلبان چه گذشت
ستاد كل نيروهای مسلح، گزارش اوليه هيات عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد حامل رييس‌جمهور را منتشر كرد.

به گزارش بانک اول ستاد كل نيروهاي مسلح، گزارش اوليه هيات عالي بررسي ابعاد و علل سانحه بالگرد حامل رييس‌جمهور را منتشر كرد.

۱-بالگرد در مسير پيش‌بيني شده از قبل ادامه مسير داده و از مسير تعيين شده پروازي خارج نشده است. حدود يك و نيم دقيقه قبل از سانحه بالگرد.

۲- خلبان بالگرد سانحه ديده با دو بالگرد ديگر گروه پروازي ارتباط برقرار كرده است.

۳- آثار اصابت گلوله يا موارد مشابه آن در اجزاي باقيمانده بالگرد سانحه ديده مشاهده نشده است.

۴- بالگرد سانحه ديده پس از برخورد با ارتفاع، دچار آتش‌سوزي شده است. 

۵- به دليل پيچيدگي منطقه، مه‌گرفتگي و درجه حرارت پايين، عمليات تجسس به شب كشيده شده و در طول شب نيز استمرار مي‌يابد و در بامداد صبح روز دوشنبه (ساعت ۵ صبح) با كمك پرنده‌هاي بدون سرنشين (ايراني) نقطه دقيق محل سانحه مشخص و نيروهاي زميني عمليات تجسس در آن نقطه حضور پيدا مي‌كنند.

۶-در مكالمات برج مراقبت با گروه پروازي نيز مورد مشكوكي مشاهده نشده است.

بخش قابل توجهي از اسناد و مدارك مرتبط با سانحه بالگرد ياد شده جمع‌آوري شده و براي بررسي برخي قطعات و اسناد، نياز به زمان بيشتري است كه پس از اتقان‌سنجي و كار تخصصي و كارشناسي دقيق‌تر در اطلاعيه‌هاي بعدي به سمع و نظر ملت شريف و انقلابي ايران خواهد رسيد./ایران جیب

اخبار مرتبط
فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شامل دانشگاه‌های سراسری، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور، دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی حرفه‌ای می‌توانند از این مشوق‌های خدمتی استفاده کنند. سوابق و اطلاعات دوره‌های مهارت آموزی برگزار شده در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه‌ها مورد تأیید قرار گیرد؛ بنابراین دانشجویان و دانش‌آموختگان متقاضی استفاده از این مشوق‌های خدمتی باید با مراجعه به سامانه کارآمد نسبت به ارائه مدارک خود اقدام کنند.
در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود. ساعت کاری همه مراکز دولتی امروز شنبه ۶ مرداد نیز تا ساعت ۱۰ تعیین شده است.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: تمامی واحدهای قضایی و اداری، کلیه حوزه های ستادی و سازمان های تابعه قوه قضاییه در سراسر کشور در روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ از ساعت ۶:۰۰ لغایت ۱۰:۰۰ صبح فعال است. بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند
با استناد به مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و تأیید استاندار فارس، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها) از روز شنبه ۶ مرداد تا آخر هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است و کسری ساعت موظفی به صورت دورکاری و با برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی براساس مقررات، جبران می‌شود. وی افزود: براساس این مصوبه همه دستگاه‌های دولتی به غیر از بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان روز یکشنبه ۷ مرداد تعطیل هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به برنامه ریزی و نظارت

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ایرانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 خرداد 1403

چطوری با ارتفاع برخورد می کنن اینجوری باشه باید هواپیماها هم دائما تصادف کنن چون تو ارتفاع هستند

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها