شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

بهترین راه های کسب درآمد از NFT

06 خرداد 1403
بهترین راه های کسب درآمد از NFT

با ظهور فناوری بلاک چین و محبوبیت روزافزون NFTها، روش‌های متنوعی برای کسب درآمد از NFT وجود دارد که درادامه با آنها آشنا می‌شوید.

به گزارش بانک اول، در این مقاله، ما ۶ روش مختلف سرمایه‌گذاری در حوزه NFTها را بررسی خواهیم کرد؛ از خلق و فروش آثار هنری دیجیتال گرفته تا سرمایه‌گذاری در زمین‌های مجازی.

این نکات به شما کمک می‌کنند تا وارد دنیای NFTها شوید و به درآمد برسید.

معامله NFTها در بازارهای ثانویه

پلتفرم‌هایی مانند اوپن‌سی (OpenSea) و نیفتی گیتوی (Nifty Gateway) امکان خریدوفروش NFTها را فراهم می‌کنند.

وظیفه شما برای کسب درآمد این است که روندهای بازار را بررسی کنید تا بتوانید NFTهای خود را با بهترین قیمت بخرید و به بهترین قیمت به فروش برسانید.

درآمد از NFT از طریق استیکینگ

استیک‌کردن NFTها در پلتفرم‌هایی مانند یونیفتی (Unifty) یا NFT۲۰ می‌تواند در بازه زمانی تعیین‌شده از طرف پلتفرم، برای شما درآمدزا باشد.

پاداشی که این پلتفرم‌ها به ازای مدت‌زمان استیک‌کردن NFTها به شما می‌دهند، منبع درآمد نسبتا قابل قبولی است.

خلق و فروش NFT

هنرمندان می‌توانند آثار هنری دیجیتال خود (تصاویر، ویدیوها، موسیقی، مدل‌های سه‌بعدی) را توکنیزه کنند و در بازارهای معاملاتی NFT مانند اوپن‌سی (Opensea) و رَربل (Rarible) بفروشند.

سرمایه‌گذاری در کلکسیون‌های NFT

با خرید NFT از مجموعه‌های شناخته‌شده‌ای مانند کریپتوپانک‌ها (CryptoPunks)، بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) و چند کلکسیون نام آشنای دیگر و فروش آنها با قیمت بالاتر، می‌توانید کسب درآمد کنید.

بازی‌های کسب درآمد از NFT

بازی‌های کریپتویی یا بازی‌های Play to Earn که به اختصار P۲E نامیده می‌شوند، بازی‌هایی هستند که بازیکن در ازای انجام آنها درآمدی به شکل توکن ارز دیجیتال یا ان اف تی به دست می‌آورد.

از جمله معروف‌ترین این بازی‌ها، اکسی اینفینیتی، سندباکس، دیسنترالند و الین وورلد هستند.

سرمایه‌گذاری در زمین‌ها و دارایی‌های متاورس

خرید و توسعه زمین‌های مجازی در پلتفرم‌های متاورسی مانند دیسنترالند (Decentraland) یا سندباکس (Sandbox) می‌تواند سودآور باشد.

اخبار مرتبط
در حال حاضر بیت کوین با حجم سرمایه بالا و بازار گسترده از جمله محبوب‌ترین رمزارزها به‌حساب می‌آید. پیش‌بینی می‌شود که این محبوبیت در آینده نیز بیشتر شود؛ زیرا معامله بیت کوین و کاربری بلاک چین آن روزبه‌روز در حال افزایش‌ است. خرید بیت کوین هنوز می‌تواند ارزشمند باشد. چه برای سرمایه گذاری کوتاه و چه برای سرمایه گذاری‌های بلندمدت.
دولت‌ها در برابر ظهور و گسترش بیت کوین همواره با پرسش‌ها و ابهام‌هایی روبه‌رو هستند که وضعیت قانونی بیت کوین متأثر از این ابهام‌ها است؛ ازجمله این که با یک دارایی دیجیتال و غیرمتمرکز جهانی که قرار نیست هیچ حزب یا سازمانی آن را کنترل کند، چگونه برخورد کنند. یا این که شکل جدیدی از ارزهای مقاوم در برابر سانسور، چه پیامدهایی می‌تواند داشته باشد. برخی دیگر مانند السالوادور نیز از ابتدا در زمرهٔ کشورهای پذیرنده بیت کوین قرار گرفته‌اند.
سود بیت‌کوین در مقایسه با بزرگترین میم‌ کوین‌های الهام گرفته شده از ترامپ، بسیار کم به نظر می‌رسد زیرا همه آنها پس از انتشار این خبر شاهد جهش چشمگیر قیمت بودند. در زمان نگارش این مطلب TREMP بیشترین سود را حفظ و ۷۱ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰.۶۶ دلار ثبت کرد. ترامپ ۳۹ درصد و ماگا نیز ۳۳ درصد افزایش یافتند.
ارز دیجیتال بیت کوین را در نظر بگیرید؛ تعداد سفارش‌های خرید و فروش بیت کوین در جهان، عمق بازار بیت کوین را نشان می‌دهد. هر چه عمق بازار بیشتر باشد، سفارش‌های بزرگ خرید و فروش تاثیر کمتری در نوسانات قیمت یک دارایی دارند. البته معمولا دارایی‌های بزرگ مثل بیت کوین و اتریوم عمق بازار بالایی نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها