شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

مهلت ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۲ اعلام شد

06 خرداد 1403
مهلت ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۲ اعلام شد

دفتر خدمات ارزی و مالی سازمان توسعه تجارت ایران مهلت ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۲ را تا پایان تیرماه اعلام کرد.

به گزارش بانک اول بر اساس نامه ناهید دشتدار، مدیرکل دفتر خدمات ارزی و مالی سازمان توسعه تجارت ایران، با توجه به ضرورت اطلاع صادرکنندگان سال ۱۴۰۲ از مهلت ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال یاد شده و موضوع برخورداری از معافیت‌های مالیاتی، مهلت استفاده از پروانه‌های صادراتی ۱۴۰۲ و بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی این سال تا پایان تیرماه سال جاری خواهد بود.

همچنین در این نامه تاکید شده صادرکنندگان اقدامات خود را برای ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۲ بر اساس مهلت پایان تیر ماه سال جاری تنظیم کنند تا پس از اتمام این مهلت، درگیر چالش‌های ناشی از عدم ایفای تعهدت ارزی حاصل از صادرات نشوند.

ایسنا

اخبار مرتبط
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا نحوه اعمال نمره منفی برای تخلفات رانندگی حادثه ساز و دلایل ابطال گواهینامه برای این تخلفات را تشریح کرد.
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین برای سه پایانه مرزی، گفت: پیش فروش همه مرزها ۱۰ مرداد آغاز می‌شود.
فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شامل دانشگاه‌های سراسری، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور، دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی حرفه‌ای می‌توانند از این مشوق‌های خدمتی استفاده کنند. سوابق و اطلاعات دوره‌های مهارت آموزی برگزار شده در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه‌ها مورد تأیید قرار گیرد؛ بنابراین دانشجویان و دانش‌آموختگان متقاضی استفاده از این مشوق‌های خدمتی باید با مراجعه به سامانه کارآمد نسبت به ارائه مدارک خود اقدام کنند.
در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود. ساعت کاری همه مراکز دولتی امروز شنبه ۶ مرداد نیز تا ساعت ۱۰ تعیین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها