شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

وام ۹۰۰ میلیونی بانک قرض‌الحسنه مهر + شرایط

07 خرداد 1403
 وام ۹۰۰ میلیونی بانک قرض‌الحسنه مهر + شرایط

سقف وام پرداختی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به اشخاص حقوقی با اولویت شرکت‌های خرد و دانش‌بنیان به ۹۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش بانک اول ، بر اساس مجوز بانک مرکزی، از این پس بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران مجاز است به مشتریان حقوقی با اولویت شرکت‌های خرد و دانش‌بنیان وام قرض‌الحسنه پرداخت کند.

این وام ۷۵۰ میلیون تومان بود که در سال ۱۴۰۳ به ۹۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و شرکت‌های مختلف می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی است افزایش سقف وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تغییری در سایر شرایط دریافت وام از این بانک ایجاد نمی‌کند.

متقاضیان لازم است موارد مختلف همچون ایجاد معدل حساب و ارائه تضامین مناسب با وام درخواستی را رعایت کنند.

افزایش وام قرض الحسنه اشخاص حقیقی به ۴۰۰ میلیون تومان

همچنین بر اساس مجوز بانک مرکزی، از این پس بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران مجاز است به مشتریان حقیقی خود تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت کند.

گفتنی است این مصوبه صرفاً مربوط به وام‌های پرداختی از سوی بانک‌های قرض‌الحسنه کشور است.

افزایش وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان، ‌در حالی است که این سقف در سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان بود.

۱- مبلغ هر قسط ۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان اعلام شده است.

۲- کل سود این تسهیلات به ۴۸ میلیون تومان می‌رسد.

۳- جمع رقم وام و سود آن نیز ۴۴۸ میلیون تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط
از آنجایی که این طرح قرض الحسنه است، بانک ملی به غیر از دو و چهار درصد کارمزد، سود دیگری برای آن تعیین نکرده است. مدت زمان بازپرداخت نیز ۶۰ ماهه است. حال با احتساب سقف ۳۰۰ میلیون تومانی وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و ۵۲۴ هزارتومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز مبلغ کل پرداختی وام‌گیرنده به بانک، ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزارتومان خواهد بود.
داشتن جواز کسب معتبر: کسب‌وکار باید دارای جواز کسب معتبر و فعال باشد. سابقه کاری: داشتن سابقه کاری مشخص و قابل تأیید در حوزه فعالیت کسب‌وکار ضروری است. توانایی بازپرداخت: متقاضی باید توانایی بازپرداخت وام را داشته باشد که از طریق بررسی درآمدها و هزینه‌های کسب‌وکار سنجیده می‌شود. ارائه مدارک مالی: ارائه مدارکی مانند صورت‌های مالی، فاکتورهای فروش، و سایر مدارک مرتبط برای اثبات درآمد و هزینه‌ها الزامی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای نخستین بار در سازمان تاکسیرانی وام‌هایی را برای تعمیرات خودرو می‌دهیم، بسیاری از تاکسی‌ها در تهران وجود دارند که نواقصی در بخش‌های ایمنی فنی و آلایندگی دارند، اما مشمول طرح نوسازی نمی‌شوند، چراکه خودرو باید به سن فرسودگی یا سن 12 سال برسد.
به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان موسسه اعتباری ملل ، این موسسه وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بازنشسته منتظر وام
ارسال شده در : چهارشنبه 09 خرداد 1403

سود و سپرده به خواب اصل ماجراست که شفاف ننوشتین ... همینطوری وام بدون معدل حساب هررررگز ، وام فقط مال پولدارهاست که کلی پول بخواب دارن وام قرض الحسنه به اسم نیازمندان به جیب پولدارها....

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها