شنبه, 5 آبان 1403 2024,October

خبر فوری از واردات خودرو

30 خرداد 1403
خبر فوری از واردات خودرو

سخنگوی دولت اعلام کرد که در جلسه امروز هیئت دولت لایحه پیشنهادی برای اصلاح قانون واردات خودرو تصویب شد.

به گزارش  بانک اول  به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه امروز به ریاست سرپرست ریاست جمهور برگزار شد و مصوبات متعددی به تصویب رسید، گفت: لایحه موافقت نامه تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا به تصویب رسید.

سخنگوی دولت افزود: لایحه پیشنهادی برای اصلاح قانون واردات خودرو تصویب شد. مصوبه‌ای بر اصلاح مقررات مربوط به تابعیت انجام شد تا تسهیل گری در این زمینه انجام شود و از اتباع کشور حمایت صورت پذیرد.

اخبار مرتبط
شرکت مدیران خودرو در نظر دارد فروش نقد و اقساط خودرو جدید تیگو۷ پرومکس تک دیفرانسیل را از فردا یکشنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۳ در نمایندگی های مجاز فونیکس آغاز نماید.
دادستان تهران علت رسوب و عمده مشکلات عدم عرضه خودروها را، موانع موجود در تخصیص ارز، عدم ارزش گذاری و لزوم هماهنگی بین دستگاهی اعلام و افزود: با توجه به ملی و فرادستگاهی بودن موضوع، جلسات دیگری با حضور مسئولان ارشد در این دادستانی برگزار و مصوبات لازم با زمان بندی معین و مسئول اقدام تدوین و ابلاغ شد.
ون باری اینرودز دارای موتور پرقدرت ۱.۵ لیتری با حداکثر قدرت موتور ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۰ (N.m) و گیربکس ۵ سرعته دستی است. ون باری اینرودز یکی از بهترین ون‌های صفرکیلومتر در بازار ایران است که با استاندارد آلایندگی یورو ۵ تولید و عرضه می‌شود. ون باری اینرودز اولین ون در ایران است که موفق به رعایت استانداردهای ۸۵گانه شده و به جای تسمه تایم، زنجیر تایم دارد بنابراین توان طی مسیر تا ۴۰۰ هزارکیلومتر با حداقل استهلاک را خواهد داشت.
شرایط طرح فروش فوق العاده سه محصول بهمن موتور آبان 1403 اعلام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها