جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

ثبت نام سایپا امروز هم ادامه دارد

24 خرداد 1401
ثبت نام سایپا امروز هم ادامه دارد

 

به گزارش بانک اول، مهلت طرح فروش سایپا 72 ساعت کاری بوده است، با توجه به اینکه این طرح فروش چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد و از آنجا که روزهای جمعه و شنبه 25 و 26 مهرماه تعطیل بوده است، پیش فروش محصولات سایپا امروز دوشنبه نیز ادامه دارد.

 

برای ثبت نام خودرو سایپا اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

گفتنی است؛ در این طرح فروش، ۸ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا شامل تیباصندوقدار، تیبا۲ و ساینا با رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱، دو مدل نیسان تک‌سوز، نیسان دوگانه‌سوز و پادرا پلاس با لاستیک رادیال عرضه می‌شود. حداکثر موعد تحویل این خودروها تا ۹۰ روز آینده خواهد بود.

متقاضیان به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

 

لازم به ذکر است متقاضیانی که از خردادماه سال جاری تاکنون جهت شرکت در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده اما از منتخبان طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و کلمه عبور جدید ندارند و می‌توانند با اطلاعات قبلی ثبت‌نام کنند.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
Ahvaz Abadan
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تاخیر در تحویل خودرو که پارسال ثبت نام کردن بیشتر از ۴ ماه هست . اینا چطور میخوان توی سه ماه اینارو تحویل بدن !!!؟ ل. .

سعید کاویانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام مسؤلان سایپا و ایران خودرو که ادعاشون میشه میخوان بازار رو تنظیم کنن و فروش ماشین سهم اونایی باشه که واقعا حقشونه پس چرا منی که سال نود و پنج برج نه ماشین از سایپا خرید کردم و سال نود و شش برج سه بخاطر مسائل خانوادگی مجبور به فروشش شدم و از اون سال دیگه نتونستم ماشین بخرم چون گرون و گرونتر شد بعدم کلا فروش اقساطی رو کاملا بستید و دیگه خیلی از مردم اقشار ضعیف نتونستن ماشین بخرن حالا اینا به کنار لطفا حداقل این شرط چهار سال خرید رو بردارین که اونایی که واقعا نیازشون یه ماشین هست بتونن ثبت نام کنن هرچند ای کاش باز هم ب همون دوران فروش اقساطی برمیگشتیم که اقشار ضعیف هم بتونن یکم راحت تر صاحب ماشین بشن خیلی از مردم از جمله خودم واقعا از قشر ضعیف هستیم کارگر هستیم توو این اوضاع اگه میخواین گره از کار مردم باز کنید و فکر مردم هستین یه برنامه درست حسابی بریزید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها