جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش فروش فوری و اقساطی جک S5 دو لیتری توربو – خرداد ۱۴۰۰

24 خرداد 1401
 فروش فروش فوری و اقساطی جک S5 دو لیتری توربو – خرداد ۱۴۰۰

به گزارش بانک اول  شرکت کرمان موتور به تازگی شرایط فروش فوری و اقساطی جک S5 اتوماتیک دو لیتری توربو شارژر را اعلام کرده و در این طرح فروش، قیمت این کراس اوور مونتاژی را نسبت به گذشته افزایش داده است.

 در بخشنامه های فروش قبلی جک S5 اتوماتیک دو لیتری توربو، قیمت این کراس اوور ۶۸۰ میلیون تومان اعلام شده بود. اما حالا کرمان موتور در شرایط فروش جدید بهای این محصول را ۷۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته است. با وجود چنین قیمتی برای S5 دو لیتری توربو، احتمال آن بسیار است که جک S5 فیس لیفت با قیمتی فراتر از ۷۵۰ میلیون تومان به بازار بیاید.

کرمان موتور در طرح فروش فوری و اقساطی S5 دو لیتری، موعد تحویل را ۴۵ روز کاری اعلام کرده و ۵۰ درصد بهای خودرو را تسهیلات می دهد. مشتریان باید برای استفاده از این شرایط فروش، مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان را بپردازند و طی ۱۲ یا ۲۴ ماه بازپرداخت تسهیلات لیزینگ خودرومهر آسا را انجام دهند. در فروش اقساطی ۱۲ ماهه نرخ تسهیلات ۱۸ درصد است و در شرایط ۲۴ ماهه، این عدد ۲۱ درصد تعیین شده است. همچنین به ازای هر سه ماه، یک چک از مشتریان دریافت می شود.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رضا رشیدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بذار دیگنیتی بهمن موتور بیاد تو خیابون کسی به جک دیگه نگاه هم نمیندازه چه برسه ۷۵۰ تومن برای این بیریخت بپردازه حالا هی قیمت رو ببر بالا ببین میتونی بفروشی

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها