شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز فروش فوق العاده رانا پلاس سقف شیشه ای از امروز +زمان قرعه کشی

24 خرداد 1401
آغاز فروش فوق العاده رانا پلاس سقف شیشه ای از امروز +زمان قرعه کشی

به گزارش بانک اول ایران خودرو بیست و سومین مرحله فروش فوق العاده محصول خود را با عرضه رانا پلاس با سقف شیشه‌ای و گیربکس شش سرعته دستی از روز پنجشنبه اول مهرماه سال جاری به مدت سه روز  اعلام کرد.

 در این مرحله از فروش فوق العاده، خودروی رانا پلاس سقف شیشه ای با موتور تی یو5 و گیربکس شش سرعته دستی با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می شود.

مشتریان نهایی نیز روز یکشنبه چهارم مهرماه سال جاری از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد.

 

متقاضیان می توانند از پنجشنبه اول مهرماه تا پایان روز شنبه سوم مهرماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

جدول فروش به شرح زیر است:

آغاز فروش فوق العاده رانا پلاس با سقف شیشه ای (+جدول فروش)


مهمترين تجهيزات خودرو رانا پلاس با گيربكسMT6:

 سقف شيشه اي (يك دست مشكي) ، فرمان برقي ،كروز كنترل ، مجموعه كنسول مياني بين دو صندلي و  كليدهاي شيشه بالابردرها و آيينه برقي جديد ، داشبورد (بهبود گرين ) ، چراغ هاي جلو و عقب جديد ، جلو پنجره طرح جديد ، صندلي ها با روكش جديد (مشابه پژ و 207)+ ايزوفيكس ،دستگيره ها و زه هاي جانبي همرنگ بدنه (پك لوک) ،غربيلك فرمان با آرم كرومي به همراه MFC(كليدهاي كنترلي بر روي فرمان) ،آينه هاي جديد راهنما دار و سنسور دنده عقب

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها