جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

آخرین خبر از طرح «بنزین برای همه»/سقف ذخیره سهمیه‌ بنزین تغییر می کند؟

24 خرداد 1401
آخرین خبر از طرح «بنزین برای همه»/سقف ذخیره سهمیه‌ بنزین تغییر می کند؟

به گزارش بانک اول در شروع دومین ماه زمستان، 60 لیتر سهمیه بنزین ماهانه خودروهای شخصی بنزین‌سوز و 25 لیتر سهمیه بنزین موتورسیکلت‌ها به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد،

 

همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت و مطابق ماه‌های گذشته واریز خواهد شد.

 

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها ابتدا 6 ماه بود که به‌دنبال گسترش ویروس کرونا در کشور و شرایط ویژه اعلام‌شده برای مقابله با گسترش آن، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای این سقف را به 9 ماه تغییر داد، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا 9 ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

 

طرح "بنزین برای همه" که با تغییر نظام سهمیه‌بندی، سهمیه به جای خودروها به افراد تعلق می‌گیرد نیز هنوز در مرحله مطالعه است و زمانی برای اجرای سراسری آن اعلام نشده است./تسنیم

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها