جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

آیا سقوط طلا در راه است؟+تحلیل تکنیکال

24 خرداد 1401
آیا سقوط طلا در راه است؟+تحلیل تکنیکال

به گزارش بانک اول طلا در روز گذشته دچار نوسان شده قیمت آن اندکی کاهش یافت که باعث شد تا بسیاری از افراد و سرمایه گذاران نگران سقوط قیمت طلا و از دست رفتن سرمایه شان بشوند.

قیمت هر انس طلای جهانی در روز های گذشته به 1800 دلار رسید که یک رکورد چند ساله برای طلا محسوب می شود. به نظر می رسد که طلا در بالای 1800 دلار دارای پشتیبانی می باشد.

شاخص های فنی نشان می دهند که طلا در 1803 دلار دارای پشتیبانی است. سطح پشتیبانی قیمت طلا در مرحله بعد نیز 1786 می باشد که انتظار می رود طلا در صورت روند نزولی به آنجا برسد.

در صورت صعود نیز هدف اولیه طلا 1814 دلار و در ادامه آن 1821 دلار می باشد که طلا طی روز های آینده به این سطوح دستیابی پیدا خواهد کرد.

در پاسخ به سؤال ابتدا می توان پاسخ منفی داد چرا که نه تنها شرایط و بلکه شاخص ها نیز همچنان سیر افزایشی قیمت طلا را نشان می دهند.

اخبار مرتبط
شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 17همان روز است و ساعت 17 نیز نتایج حراج اعلام می شود.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه ها کافی است.
امروز قیمت طلا در جریان معاملات بازار شیب صعودی را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۷ درصدی داشته است.
بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
عبدالرضا غیایی شاملو
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تمام مشکل ما در مورد کارشناسی وضعیت موجود در این است که نمیخواهیم بپذیریم که این ارزش طلا و ارز نبوده که مدام اینجور بیمارگونه سعود پیدا کرده که حالا بخواهیم برای پائین آمدن قیمتش منتظر سقوطش باشیم، بلکه این ارزش پول ملی کشورمون بوده که مدام در حال سقوط و پائین آمدن بوده، در واقع اگر تا ۳،۴ماه قبل هر ۵میلیون تومان کشور ما ارزشی معادل ۱سکه طلا را داشت حالا فعلأ هر ۱۰میلیون و پانصدهزار تومان کشورمون ارزشی معادل ۱سکه طلا را دارد و حالا فقط در صورتی میتوانیم منتظر کاهش قیمت طلا و ارز باشیم که دوباره ارزش پول ملی کشور افزایش پیدا کند، یاعلی.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها