جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو| امروز جمعه ۲۷ تیر ۹۹+ جدول

24 خرداد 1401
 نرخ ارز دلار سکه طلا یورو| امروز جمعه ۲۷ تیر ۹۹+ جدول

به گزارش بانک اول با توجه به نوسانات شدید بازار ارز و سکه بسیاری از مردم می‌خواهند بدانند که بالاخره برای خرید طلا اقدام کنند یا صبر کنند و قیمت پایین می‌آید. از طرفی برخی دلالان که میزان زیادی از طلا را نزد خود نگه داشته اند مانع کاهش قیمت‌ها می‌شوند تا بتوانند با سوداگری بیشتر از این گرانی‌ها سود بیشتری کسب کنند. قیمت سکه قیمت طلا و نرخ ارز را در جمعه ۲۷ تیر ۹۹ در ادامه بخوانید.

 

قیمت طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در روز گذشته 26 تیر ۹۹

روز گذشته در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۱۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان شد. و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۱۰۰ تومان شد.

 

دیروز همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش رسید.

 

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۱۸ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۳۵۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۸۱۲ دلار معامله شد.

 

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روز‌های طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روز‌های اخیر رکورد‌های بالایی را به ثبت رسانده است، اما با وجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده است و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متأثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده‌اند.

 

 افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکورد‌های بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان، یورو ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۷۱۰ تومان اعلام شده است.

 

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

 

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روزکاری قبل ۲۵ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان است.

 

قیمت طلای ۱۸ عیار نرخ ارز نرخ دلار قیمت سکه طلا| امروز جمعه ۲۷ تیر

 

 

جمعه 27 تير 
تغییر قیمت لحظه نوع
(-۰.۰۵%) -۱۱۰ ۲۲۹,۴۱۰ دلار
(۰.۰۴%) ۹۰ ۲۵۲,۵۲۰ یورو
(-۰.۰۷%) -۲۱۰ ۳۰۱,۲۳۰ پوند
(-۰.۰۸%) -۵۰ ۶۵,۴۵۰ درهم امارات
(۰.۹۸%) ۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(۰.۰۲%) ۲۰,۰۰۰ ۱۰۷,۹۰۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(۰.۳۷%) ۲۰۰,۰۰۰ ۵۴,۵۰۰,۰۰۰ نیم سکه
(۰.۹۳%) ۳۰۰,۰۰۰ ۳۲,۳۰۰,۰۰۰ ربع سکه
(۱.۷۱%) ۳۰۰,۰۰۰ ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ سکه گرمی
(-۰.۰۵%) -۵,۰۰۰ ۱۰,۱۸۳,۰۰۰ گرم طلای 18
(-۰.۰۴%) -۶,۰۰۰ ۱۳,۵۷۸,۰۰۰ گرم طلای 24
(-۰.۰۵%) -۲۰,۰۰۰ ۴۴,۱۱۰,۰۰۰ مثقال طلا
(-۰.۰۱%) -۱۴ ۱,۸۰۹.۶۶ انس طلادلار
(-۰.۰۹%) -۷۵ ۸۴۱.۲۵ پلاتیندلار
-- ۱۹.۳ انس نقرهدلار
 
 

 

اخبار مرتبط
شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 17همان روز است و ساعت 17 نیز نتایج حراج اعلام می شود.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه ها کافی است.
امروز قیمت طلا در جریان معاملات بازار شیب صعودی را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۷ درصدی داشته است.
بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها