یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

صاحبان چک برگشتی نگران وام نباشند

24 خرداد 1401
 صاحبان چک برگشتی نگران وام نباشند

به گزارش بانک اول در بیست‌وسومین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، مصوب شد که داشتن چک برگشتی برای متقاضیان تسهیلات و ضامنین وام‌های اعطایی به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، مشمول مقررات تسهیلات بانکی نمی‌شود و این موضوع نباید مانع از پرداخت تسهیلات به این گروه‌های ذینفع شود. این مصوبه برای اجرایی شدن باید در ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز تصویب شود و بانک مرکزی هم به تمام بانک‌ها ابلاغ کند.

در این جلسه، نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و رئیس‌ کارگروه، با ارزیابی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، بر رفع مشکلات موجود در پرداخت وام‌ها از سوی بانک‌ها تاکید کرد و خواستار تسریع در پرداخت‌ تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده شد.

همچنین در این جلسه، گزارش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در مورد میزان آسیب‌دیدگی کسب‌وکارهای حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، مطرح و تصریح شد که این وزارتخانه پیشنهادهای حمایتی اجرایی خود را به کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا ارائه کند.

افزون بر این، کلیات پرداخت وام یک میلیون تومانی حمایتی دولت به خانواده‌های شاغلین و بازنشستگان نیروهای مسلح نیز در جلسه اخیر این کارگروه تصویب شد.

بیست‌وسومین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه با حضور نهاوندیان، و تعدادی از نمایندگان وزارتخانه‌ها و اعضای کارگروه تشکیل شد.

اخبار مرتبط
مدت بازپرداخت وام حداقل سه ماه و حداکثر ۴۸ ماه به انتخاب شما می­ باشد. مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۳ میلیارد ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد. امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.
پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود. پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
فرهاد عزمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

واقعا هستند کسانی که بخاطر 1تومن برن وام بگیرن!!!!! چی به سر مااومده😔😔😔😭😭😭

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها