شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

خبر خوب برای متقاضیان ودیعه مسکن

24 خرداد 1401
خبر خوب برای متقاضیان ودیعه مسکن

به گزارش بانک اول با توجه به گرانی‌های اخیر در بخش مسکن و لزوم ایجاد ثبات در بازار اجاره مسکن و حمایت از مستأجران کم‌درآمد و همچنین پیرو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعطای تسهیلات به مستأجران از محل بخشی از منابع مالی اختصاص یافته به ستاد ملی مقابله با کرونا، تاکنون بانک مرکزی ضمن برگزاری جلسات متعدد، تمام اقدام‌های لازم همچون تعیین سهمیه‌های بانکی و استانی و ابلاغ دستورالعمل‌ مربوطه به بانک‌های عامل را انجام داده است.

طبق این گزارش پس از ایجاد دسترسی کامل بانک‌های عامل به سامانه وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی ثبت‌نام، کنترل و پالایش متقاضیان، بانک‌های عامل آمادگی خواهند داشت تا از طریق شعب و یا سرپرستی بانک‌ها نسبت به اعطای تسهیلات اقدام کنند.

با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده است که به گروه‌های هدف و خانوارها در زمینه ودیعه مسکن، تسهیلاتی از محل بخشی از منابع مالی اختصاص یافته از محل تلفیق منابع آزاد شده ناشی از کاهش نرخ ذخیره قانونی و منابع شبکه بانکی اختصاص یابد./ایرنا

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
احمد یوسفیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

همش دروغه معرفی شدم بانک مدارکمو بردم میگن هنوز ابلاغیه نیومده . آقا زادها وامو گرفتن نوش جانشون

روح الله نامجو
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

به هر بانکی مراجعه کردم میگن همچین ابلاغیه اصلا برای ما نیومده

م ک
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام سه روز میشه که بانک سپه را ک خود سایت ادرس کامل را میدهدثبت نام تکمیل کردم با مراجعه به بانک از دادن وام به هر بهونه ای خودداری میکنند کسی نبست که جوابگو باشه چرا بهونه میارن

م
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک آینده میگه هیچ ابلاغیه ای نیومده امروز ۴ شهریور

مهدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کدوم وام؟ کدوم بانک؟

عزیز اقاجانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این طرح بدرد تبلیغات دولت فقط میخوره ، وقتی از هر صد نفر فقط به چند نفر تعلق گرفته و بیشتر مردم یا از نا امیدی پرداخت ثبت نام نکردن یا مثل من رد صلاحیت شدن . خیلی جالبه ، من شغلم از دست رفته ، هیچ درامدی فعلا ندارم ، صاحبخونه تا چند روز دیگه خونشو هم میخواد بگیره و کل پول پیش هم ده تومن بیشتر نیست ، با زن و دوتا بچه باید چیکار کنم ؟ یا باید دست زن و بچه رو بگیرم برم توی حلبی ابادی ،پارک یا گوشه خرابه ای چادر بزنم و اه کشیدن و به دست مردم نگاه کردن زن و بچه ام رو ببینم ، یا برم دزدی کنم !!!!!!!!! شما بگید جای من باشید چیکار میکنید ؟ یه کار دیگه هم میشه کرد ، با خودخواهی تمام و در ارامش ، برم سرم رو بزارم بمیرم !!!!! کدومش بهتره ؟

ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پس چرا من میرم بانک میگن ابلاغیه نیومده میگه اگرم ابلاغیه بیاد باید بری یه بانک دیگه من همون بانک برام اومده تو سایت

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها