جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

طرح تسهیلاتی حسابان بانک رفاه آغاز شد

24 خرداد 1401
 طرح تسهیلاتی حسابان بانک رفاه آغاز شد

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور توسعه و بهبود خدمات اعتباری به جوامع هدف مورد نظر بانک و ارائه خدمات مناسب به عموم مشتریان، اعطای تسهیلات در قالب طرح "حسابان" به فعالان حوزه مالی، حسابرسی و مهندسی امکان پذیر است.

بر اساس این گزارش، موسسه های حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران، حسابداران رسمی دارای کارت عضویت با ارائه معرفی نامه از جامعه حسابداران رسمی ایران، مدیران و کارکنان مالی شرکت ها مشروط به داشتن حساب فعال یا افتتاح حساب شرکت نزد بانک رفاه و مهندسان دارای پروانه از سازمان نظام مهندسی مرتبط، می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.
همچنین مشمولان طرح می توانند از اعطای وام و تسهیلات برای تجهیزات مورد نیاز محل فعالیت موسسات حسابرسی، حسابداران رسمی شاغل انفرادی و مهندسان، اموال و خدمات مورد نیاز اشخاص حقیقی، تعمیرات و بازسازی کامل واحدهای مسکونی و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل محل فعالیت مشروط به اینکه متقاضی مالک واحد تجاری – اداری مورد نظر باشد، استفاده کنند.
شایان ذکر است، مدت بازپرداخت تسهیلات حداکثر 36 ماه و نرخ آن 18 درصد است.

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها