یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

سقوط شدید قیمت طلا، طلای جهانی به قیمت گذشته خود بازگشت

24 خرداد 1401
سقوط شدید قیمت طلا، طلای جهانی به قیمت گذشته خود بازگشت

برخلاف بسیاری از پیش بینی ها قیمت طلا با شدت بسیار زیادی ریزش کرده و به پایین ترین سطح در هفته های گذشته رسیده است. بسیاری از سرمایه گذاران نگران ادامه این ریزش طلا می باشند.

هر انس طلا در حالی که تا 1880 دلار در هر انس هم پایین آمد.در زمانی که  این متن نوشته می شود 1910 دلار می باشد که نسبت به روز گذشته بیش از 40 دلار کاهش قیمت را نشان می دهد.

دلیل اصلی این کاهش قیمت را می توان بالا رفتن شاخص دلار، ضعف شدید قیمت نفت و البته استقبال بسیار زیاد و فزاینده از بازار سهام دانست.

پایین آمدن طلا از حمایت جامد 1900 دلار ممکن است باعث کاهش و توقف سفارشات سنگین شده و طلا را تا سطح 1865 دلار برساند.

البته باید منتظر ماند و دید که تا پایان روز معاملاتی  چه اتفاقی در بازار خواهد افتاد و طلا روز را با چه قیمتی تمام خواهد کرد.

اخبار مرتبط
با این حال قیمت دلار از ظهر امروز باردیگر به مرز 60 هزار تومان رسید و هم اکنون دلار در معاملات بازاری‌ها وارد کانال 50 هزار تومان شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز وارد کانال 3.3 میلیونی و قیمت سکه طرح جدید نیز وارد کانال 40 میلیون تومان شده است
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
مجموع تعداد مهاجران افغانی در سال جاری بیشتر هم شده و حدود ۹ میلیون نفر تخمین زده می‌شود. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها از این افزایش بی‌رویه، استفاده از منابع کشور در شرایط بحرانی اقتصاد است. در این اینفوگرافی بررسی می کنیم که هر ایرانی در سال، چقدر از جیب برای تامین معیشت مهاجران خرج می‌کند.
مبلغ این سهمیه ۱۳ هزار یورو و به صورت سالیانه است که در وجه دانشگاه واریز می‌شود. علاوه بر این بابت هزینه‌های اقامت نیز حداکثر ماهیانه ۱۵۰۰ یورو به فرد دانشجو و ۵۰۰ یورو به ازای هر عضو همراه دانشجو (تنها همسر و فرزندان)، پرداخت می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها