یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز دور دوم ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از فردا تا پایان مهرماه

24 خرداد 1401
آغاز دور دوم ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از فردا تا پایان مهرماه

به گزارش بانک اول «محمد اسلامی» روز شنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مسکن بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران، افزود: با استفاده از ظرفیت زمین‌های دولتی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی امروز توانستیم گام دیگری برای تحقق طرح مسکن ملی برداریم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های دولتی زمین‌های مازاد خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌دهند وزارت جهاد کشاورزی هم به دلیل تنوع جمعیتی از جمله سازمان‌هایی بود که برای تامین مسکن شاغلان و بازنشسته خود نیاز حمایتی داشت و به همین دلیل به تفاهم رسیدیم که طی سه سال در اراضی وزارت جهاد کشاورزی ١٠٠ هزار واحد مسکونی بسازیم.

وزیر راه گفت: با توجه به تحرکی که در بخش ساخت و ساز آغاز شده است هم شاهد رونق وضعیت اقتصادی خواهیم بود و هم جمعیت زیادی از شاغلان وزارت جهاد صاحبخانه خواهند شد.

اسلامی هم چنین در خصوص آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن، گفت: امروز در ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه گرفتیم ثبت نام جاماندگان وام ودیعه مسکن را دوباره آغاز کنیم.

وی گفت: بر این اساس افرادی که در مرحله نخست ثبت نام وام ودیعه مسکن جا مانده بودند، می‌توانند از فردا تا پایان مهرماه در سامانه طرح مسکن ملی وارد شده و نسبت به ثبت نام وام ودیعه اقدام کنند./ایرنا

اخبار مرتبط
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:
وام پرداختی به مردم عادی در قالب تسهیلات خرد طبقه‌بندی خواهد شد و با نام‌های متعارف شناخته می‌شود. هر سال هم بعد از ابلاغ بانک مرکزی به شبکه بانکی پرداخت این وام‌ها را شاهد هستیم. در این مطلب هفت وام سرنوشت‌ساز را بررسی می‌کنیم که امسال به‌عنوان یک گزینه پیش‌روی متقاضیان هستند هرچند گاهی لازم است برای دریافتشان دوندگی کرد.
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سیرا سهرابی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چراوام بهم تعلق نمیگیره چرا کسی برام جواب نمیده چرا وقتی پیامک میزنم جواب نمیده چرامسولان درجواب دهی کم حرف شدن

حسین تاران
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کدام وام کدام ودیعه مسکن مردمو مسخره کردین برا۱۵میلیون خودتون گفتین ضامن نمیخواد پس چرا کارمندتون از من هم ضامن جوازدار خواسته هم۲۰میلیون سفته خواسته هم ۲۰میلیون چک از خودم...این وام مسکن نیس دام مسکن بگین بهش بهتره

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها