ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

طرح فروش فوری ایران خودرو از فردا

24 خرداد 1401
 طرح فروش فوری ایران خودرو از فردا

به گزارش بانک اول در این طرح که ثبت نام متقاضیان تا چهارشنبه این هفته ادامه دارد، سه محصول رانا پلاس، سورن پلاس و وانت آریسان با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. در این برنامه فروش، مشتریان هیچ گونه وجهی به عنوان پیش پرداخت واریز نخواهند کرد، منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند. 


در این بخشنامه، محدودیت هایی به منظور ایجاد امکان ثبت نام مشتریان واقعی درنظر گرفته شده است. متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی امکان ثبت نام در این طرح را نخواهد داشت. اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، ارایه گواهینامه رانندگی،‌ فاصله دست کم ۴۸ ماه از آخرین خرید، ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو سایپا،‌ عدم امکان صلح، تعلق شماره حساب و تلفن همراه به نام فرد متقاضی از دیگر محدودیت ها است. 


در همین راستا گارانتی خودرو نیز در صورت عدم مراجعه مشتری به شبکه خدمات پس از فروش پس از گذشته سه ماه از تحویل خودرو ابطال خواهد شد. سند و فاکتور فروش خودرو نیز تا پایان مدت یک سال از تحویل خودرو به صورت رهن، نزد شرکت ایران خودرو خواهد بود. 


در بخشنامه این طرح تاکید شده است که کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو و یا دارای پلاک انتظامی فعال بوده و اقدام به ثبت نام در این طرح کنند، ضمن بی اثر شدن این ثبت نام،‌ به مدت سه سال از مشارکت در تمامی طرح های فروش ایران خودرو محروم خواهند شد. 
حداکثر تا سه روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک از سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ اعلام خواهد شد. 

اخبار مرتبط
طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
Re Po
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

متاسفم واقعا !! پول کامل خودرو بدیم ۹۰ روزم صبر کنیم .بعد میگن تحویل فوری ... خخخخ معنی تحویل آفرین فهمیدیم تازه حالا سندشم بهمون نمیدن چهار پنجتام شرط گذاشتن به بهانه اینکه ماشین دست خریدار واقعی برسه و تنظیم قیمت اصلی ، شما اگه راست میگین بیاین ماشین تو همون نمایندگیهاتون به تعداد در اختیار مشتری بزارید تا بازار قیمتش درست بشه وقتی من خریدار ببینم انواع محصولات تو نمایندگی به تاریخ روز هست دیگه سراغ دلال و نمایشگاه نمیرم که قیمتش دوسه برابر اینجور خود بخود بازار متعادل میشه.

حسین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من ۲۰۶اس دی برنده شدم تو مرحله سوم شهریور هیچ پارتی هم نداشتم و خدا رو شکر بعد از دوهفته ماشین آمد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها