چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

10 غذایی که هیچگاه نباید بخورید

24 خرداد 1401
10 غذایی که هیچگاه نباید بخورید

به گزارش بانک اول برای مردم هر کشوری خوشمزه ترین و بهترین غذا برای کشور خود آن ها است اما برخی از غذاهای بین المللی نیز از محبوبیت جهانی برخوردار هستند. برعکس این ماجرا برخی از غذا ها در بین تمام مردم جهان منفور هستند جز برای مردم خود آن کشور!

اینکه شما غذایی را دوست داشته باشد ولی بقیه آن را دوست نداشته باشند نمی تواند معیاری برای منفور بودن آن باشد بلکه غذاهایی منفور نامیده می شوند که در سطح جهانی منع و از خوردن آن ها پرهیز شود.

یکی از نکات جالب در مورد این غذاها این است که نام و نوع آن ها به قدری عجیب است که شما نمی توانید حتی از روی اسم شان هم دلتان بخواهد آن ها را انتخاب کنید.

 

10_روغن دنده (برزیل)

9_کوپی لوواک،دانه قهوه غلتانده شده در مدفوع گربه(سوماترا)

8_بالوت، جنین اردک(فیلیپین)

7_شتر بوداده(مراکش)

6_اسپرم ماهی(ژاپن)

5_سگ پخته(چین)

4_موش عصا(چین)

3_دوریان، نوعی میوه(جنوب شرقی آسیا)

2_ایراگ، شیر اسب تخمیر شده(مغولستان)

1_هاکارل، نوعی کوسه(ایسلند)

 

اخبار مرتبط
جدیدترین یافته‌های محققان ثابت کرده است که به یاد آوردن خاطرات یا تمرکز، هر دو با کمبود یک ویتامین حیاتی مرتبط هستند.
ویتامین C یک آنتی اکسیدان ضروری برای سلامت سیستم ایمنی است. ویتامین B-۱۲ به حفظ سیستم عصبی و تشکیل گلبول‌های قرمز کمک می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف همزمان این دو مکمل ممکن است میزان ویتامین B-۱۲ دریافتی را در بدن کاهش دهد
در مورد کنسرو‌هایی که یک طرف آنها برآمده شده است چنانچه با سوراخ کردن قوطی مقدار زیادی گاز خارج شود دلیل بر فاسد بودن محتوی قوطی است. باید توجه داشت که موقع باز کردن قوطی‌های سالم، مقدار ناچیزی هوا به داخل آنها کشیده می‌شود که نباید آن را با خروج گاز اشتباه کرد.
سرطان‌ها لیست بلندبالایی دارند که برخی از آن‌ها تهدید جدی برای سلامت و جان افراد محسوب می‌شوند، اما پنج تا از این سرطان‌ها از همه خطرناک‌تر و کشنده‌تر هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها