چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

نوشیدنی معجزه‌آسا برای از بین بردن قند خون

24 خرداد 1401
نوشیدنی معجزه‌آسا برای از بین بردن قند خون

 

به گزارش بانک اول بسیاری از گیاهان را نه فقط به عنوان یک ادویه خوش طعم بلکه به عنوان یک دارو می‌توان استفاده کرد.

یک وبسایت روسی می‌نویسد: می‌توان برای رهایی از قند اضافه بدن از یک نوشیدنی طلایی استفاده کرد؛ نوشیدنی که از زنجبیل و زردچوبه تهیه می‌شود.

معجزه ترکیب زنجبیل و زردچوبه با چای

براساس این گزارش افزودن زنجبیل به چای همراه زردچوبه نه فقط در حد حرف بلکه به صورت عملی یک نوشیدنی بسیار ویژه و طلایی است

زردچوبه به افزایش تولید انسولین که به نوبه خود از میزان قند خون می‌کاهد، کمک می‌کند. زنجبیل نیز به طور مستقیم و بدون نیاز به آنکه وارد انسولین شود خود موجب کاهش سطح قند خون می‌شود.

اخبار مرتبط
ویتامین C یک آنتی اکسیدان ضروری برای سلامت سیستم ایمنی است. ویتامین B-۱۲ به حفظ سیستم عصبی و تشکیل گلبول‌های قرمز کمک می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف همزمان این دو مکمل ممکن است میزان ویتامین B-۱۲ دریافتی را در بدن کاهش دهد
در مورد کنسرو‌هایی که یک طرف آنها برآمده شده است چنانچه با سوراخ کردن قوطی مقدار زیادی گاز خارج شود دلیل بر فاسد بودن محتوی قوطی است. باید توجه داشت که موقع باز کردن قوطی‌های سالم، مقدار ناچیزی هوا به داخل آنها کشیده می‌شود که نباید آن را با خروج گاز اشتباه کرد.
سرطان‌ها لیست بلندبالایی دارند که برخی از آن‌ها تهدید جدی برای سلامت و جان افراد محسوب می‌شوند، اما پنج تا از این سرطان‌ها از همه خطرناک‌تر و کشنده‌تر هستند.
افتالموپاتی مرتبط با اختلالات تیروئید وضعیتی است که به ندرت در مورد آن صحبت می‌شود. اربیت ها از دیواره‌های استخوانی تشکیل شده‌اند که قادر به تغییر شکل نیستند. با افزایش محتویات اربیت، همه چیز در آن (از جمله کره چشم) به جلو حرکت می‌کند. تیروئید چشمی می‌تواند در برخی از اشکال پرکاری تیروئید (بیماری Basedow)، در برخی از اشکال کم کاری تیروئید (تیروئیدیت هاشیموتو) و حتی در غیاب مشکلات تیروئید رخ دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها