ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

حذف دارندگان تراکتور از سیستم قرعه کشی خودرو!

24 خرداد 1401
حذف دارندگان تراکتور از سیستم قرعه کشی خودرو!

به گزارش بانک اول از زمانی که خودروسازان شروع به برگزاری قرعه کشی برای فروش انواع خودرو کردند، مشکلات زیادی به وجود آمد. داشتن پلاک فعال که یکی از شروط اصلی برای ثبت نام خودروست باعث بروز مشکلات زیادی برای خریداران شد.

برخی که پلاک فعال نداشتن به دلیل عدم جداسازی یارانه، به عنوان پلاک فعال شناخته شدند و از این مراحل قرعه کشی حذف شدند. در کنار آن برخی افراد که پلاک فعال سواری نداشتند و برخی پلاک موتورسیکلت، تراکتور، اتوبوس، کامیون و ... داشتند از سیستم ثبت نام خودرو حذف شدند که همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای آنها شد.

یکی از خریداران خودرو، با بیان اینکه امکان ثبت نام برای وی مقدور نیست، گفت: در شهرستان زندگی می کنم و به دلیل گرانی خودرو نمی توانستم در بازار آزاد خودرو خرید کنم و از این رو برای ثبت نام خودرو به سایت خودروسازان مراجعه کردم.

او بیان کرد: زمانی که به سایت خودروسازان مراجعه کردم، امکان ثبت نام برایم وجود نداشت چرا که سیستم پلاک تراکتور مرا پلاک فعال خواند و از این رو دیگر نتوانستم برای ثبت نام مراجعه کنم. برای پیگیری این موضوع به سراغ مسئولان رفتیم.

رضا شیوا رئیس شورای رقابت، با تاکید بر اینکه خودروسازان به هیچ اجازه ندارن افرادی که پلاک فعال سواری ندارند را از سیستم حذف کنند، گفت: شرایط ثبت نام به پلاک فعال سواری بر می گردد و به هیچ عنوان پلاک اتوبوس، تراکتور و... جزو پلاک فعال به شمار نمی رود.

این مقام مسئول تشریح کرد: اگر خودروسازان در این خصوص کوتاهی کنند، مردم حتما باید به ما نامه بزنند و ما به این موضوع رسیدگی می کنیم. این موضوع به خودروسازان تذکر داده شده است و هم اکنون نیز تذکر مجدد خواهیم داد./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است سه مدل خودرویی که قرار بود فردا چهارشنبه عرضه شود از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مرتضی بامری زاده
ارسال شده در : شنبه 21 آبان 1401

با عرض سلام و خسته نباشید ببخشید بنده پلاک تراکتور به نامم هست ولی موقعی که میرم ایران‌خودرو ثبت نام کنم میزنه پلاک فعال دارم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها