ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

توصیه بسیار مهم برای صاحبان سهام عدالت

24 خرداد 1401
توصیه بسیار مهم برای صاحبان سهام عدالت

به گزارش بانک اول عسگر توکلی در رابطه با فروش سهام عدالت اظهار کرد: تاکید ما به همه سهام‌داران این است از فروش سهام عدالت به شدت پرهیز کنند.
رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی سهام عدالت افزود: در شرایطی که شاهد افزایش قیمت هستیم قیمت سهام عدالت کاهش یافته که نظر ما این است پشت جریان ریزش ارزش بازار سرمایه دلالانی هستند که قصد دارند ارزش دارایی سهام را از دست مردم خارج کنند.
وی گفت: تاکید ما به همه سهام‌داران است از فروش سهام جدا خودداری کنند تا بازار به ثبات برگردد.


رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی سهام عدالت بیان کرد: حتی بسیاری از سهام‌دارانی که نسبت به فروش سهام عدالت خود اقدام کردند متاسفانه هنوز به مبالغ خود نرسیدند و به هر ارگانی هم مراجعه می‌کنند کسی پاسخگو نیست.


توکلی با بیان اینکه قیمت بازار سهام هنوز به قیمت واقعی خود نرسیده است، تصریح کرد: ارزش واقعی سهام عدالت در واقع چندبرابر بیشتر از رقم اعلام شده است.وی خاطرنشان کرد: خارج کردن سهام از دست مردم زنگ خطر جدی است که در این زمینه مردم باید هوشیار باشند و سهام عدالت خود را در چنین شرایطی نفروشند.


رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی سهام عدالت در ارتباط با وضعیت سهام عدالت متوفیان، گفت: پیگیری سهام عدالت آنان با دریافت گواهی انحصار وراثت امکان‌پذیر است و به‌روش غیرمستقیم و از طریق کارگزاری‌های سهام عدالت انجام می‌شود که البته باید منتظر اعلام زمان برای انجام اقدامات لازم باشند.

اخبار مرتبط
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت کند تا برای سهامداران این سود واریز شود.
این مقام مسئول همچنین اظهار کرد: اگر این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکنند سازمان بورس بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که دارد حتما برخورد مقتضی را انجام می‌دهد در نهایت سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت تا برای سهامداران این سود واریز شود.
ابراهیم بازیان درباره موضوع انبوه پیامک‌ها برای ثبت نام سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند همانطور که بارها گفته شده ثبت‌نام سهام عدالت جاماندگان تنها شامل ۵ میلیون نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تعدادی از ایثارگران می‌شود.
درباره آخرین وضعیت و تصمیمات اختصاص سهام عالت به جاماندگان و همچنین پرتفوی در نظر گرفته شده سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: طبق قوانین بودجه سال‌های ١۴٠١ و ١۴٠٢ قرار بود بخشی واگذاری سهام عدالت در قالب یک بسته پرتفویی انجام شود که شرط آن مصوبه هیات دولت برای واگذاری شرکت‌های بورسی بود که در لیست واگذاری قرار دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی توفان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

شمادلتون برای مامردم نمیسوزه شما اصلا مردم براتون مهم نیستن شمافکرسرمایه خودتون هستیدضررکه نکردید ولی مدتیه اون جورکه بایدسودمیکردید نکردید شما ازدل من ومردم بدبخت چی میدونی که میگی نفروشیدیکی بااین پول میخواد عمل کنه داره درد میکشه یکی قراره به پول پیش خونه اش اضاف کنه چون قراره حکم تخلیه براش صادر بشه یکی هم زندان بخاطره کاره نکرده قراره با این پول پیش زن وبچه اش برگرده پس وقتی جای مردم نیستی جای مردم تصمیم نگیرید لطفآ هیچ کمکی که به مردم نمیشه هیچ حقشون هم ضایع شده برای رسیدن به پولشون که معلوم نیست کجا گیرکرده دارن التماس میکنن شما راست میگید دلسوز مردم هستید کاری کنید به پولشون برسن نه بخاطره مردم برای رضائ خدا به فریاد دل این مردم برس ....وسلام

م ط
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خواهش میکنم یه نفر من و راهنمایی کنه الان چند ماه شماره تماس و شماره شبا م رو وارد کردم اما هنوز تایید نشده هیچ سودی وارد نشده ازاد سازی هم نمیشه نمی دونم چی کار کنم خواهش میکنم راهنماییم کنید نیاز دارم یه پول سهامم نمی دونم کجا باید برم و از کی بمرسم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها