یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

متقاضیان وام اجاره تا پایان آبان مدارک خود را تکمیل کنند

24 خرداد 1401
متقاضیان وام اجاره تا پایان آبان مدارک خود را تکمیل کنند

به گزارش بانک اول محمود محمودزاده اظهار کرد: در مرحله دوم ثبت نام وام ودیعه مسکن حدود ۲۰۰ هزار نفر در سامانه اقدام ملی به نشانی tem.mrud.ir ثبت نام کردند که در مجموع با مرحله اول به بیش از ۶۵۰ هزار نفر رسید.

وی افزود: کسانی که در سامانه ورود کردند به فوریت حداکثر تا پایان آبان ماه اطلاعات خود را تکمیل کنند و اگر این کار را انجام ندهند امکان پالایش و به تبع آن امکان معرفی به بانک وجود ندارد. این موضوع هم فقط در اختیار خودشان است که پرونده را تکمیل کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن گفت: از کل ثبت نام کنندگان تاکنون ۲۳۵ هزار نفر به بانکها معرفی شدند که حدود ۷۰ هزار نفر توانستند تسهیلات را دریافت کنند.

به گفته محمودزاده، سرعت پرداختی ها تقریبا ثابت است. در بانک نیز متقاضیان باید یک سری مدارک برای تکمیل پروسه پرداخت ارایه کنند.

با شیوع ویروس کرونا دولت تصمیم گرفت برای کمک به خانوارهای اجاره نشین تسهیلات پرداخت کند. این وام در تهران ۵۰ میلیون تومان، ‌ کلانشهرها ۳۰ میلیون و شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان است که به مستأجران واجد شرایط دارای قرارداد معتبر پرداخت شود. سود این وام ۱۳ درصد است و مستأجران در تهران ماهانه ۵۴۰ هزار تومان، ‌ کلانشهرها ۳۲۰ هزار و سایر شهرها ۱۶۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد. در مرحله اول با وجود تقاضای ۲.۲ میلیون نفری تنها ۳۵۵ هزار نفر واجد شرایط دریافت این وام هستند و البته وزارت راه و شهرسازی هشدار داده در هر زمان که مالکیت متقاضیان احراز شود از لیست دریافت این وام کنار گذاشته می‌شوند. مرحله دوم ثبت نام از روز ۱۳ مهرماه آغاز و روز ۳۰ مهرماه به پایان رسید. متقاضیان تا پایان آبان ماه فرصت دارند مدارک خود را در سامانه اقدام ملی بارگذاری کنند./ایسنا

اخبار مرتبط
مدت بازپرداخت وام حداقل سه ماه و حداکثر ۴۸ ماه به انتخاب شما می­ باشد. مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۳ میلیارد ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد. امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.
پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود. پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
یاسین ...
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من برای وام کمک ودیعه ثبت نام کردم تموم مدارکمم کامل بود وحائز شرایط شدم ولی برای انتخاب بانک همش میگن ظرفیت پر شده چیکار باید بکنم راهنمایی کنید لطفا

حمزه
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ملت تو رو خدا پیگیری کنید الان دو ماه هست هر بانکی میزنم میگه ظرفیت پر هست

وحید فتحی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دوهفتس داخل سایت میریم نمیتونیم بانکو انتخاب کنیم ابن چه وضعشه!!!!

رضا ساجدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام اقا یکی بگه چرا با وجود مهلت ظرفیت بانکها پر شده؟؟!!!!!!

برهان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا منم پرونده تکمیل دو مرحله ثبت نام انجام دادم چقدم هزینه کردم هنوزم آبانماه تموم نشده خطا میزنه ظرفیت تمام بانک ها تکمیله

برهان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام منم تمام مدارک تکمیل شده میگه ظرفیت بانک تکمیله فعلا که آبان تموم نشده سایت بستن

فرهاد جهانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام آیا مهلت ثبت نام برای وام ودیعه مسکن باز هم احتمال تمدید وجود دارد ،ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشوم

امیر داوودی فرد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تمام کاراشو انجام دادم ، وقتی میخوام درخواستمو ثبت کنم میگه ظرفیت بانک تکمیل است ، بانک دیگری انتخاب کنید! هر کدومو انتخاب میکنم؛ چه ملی چه تجارت چه ... همشون میگه تکمیل شدن ؛ نمیدونم سایت مشکل داره یا واقعا تکمیل شده ظرفیت بانکا؟!!

احسان غ
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

از هفته های قبل شرایط احراز و دریافت وام رو داشتم، هرچی میرم مدارک رو تو سایت بارگذاری کنم میگه ظرفیت بانک ها تکمیله، چه وضشه با مردم بازی میکنید و مردم رو به سخره میگیرید

مصطفی چ
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام .ممنون میشم اگه خبری در مورد اینکه من شرایط وام رو دارم مدارک رو هم تکمیل کردم ولی از روز جمعه تا الان میرم تو سامانه میگه ظرفیت بانکها برای ثبت وام پر شده !!؟؟ امیدوار باشیم که وام میدن بهمون؟؟

راضیه اسکندری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من اهل همدانم و همدان جز کلانشهرهاست و با اجاره های خیلی بالا چرا فقط ۱۵ میلیون وام میدهند و برای همین ۱۵ میلیون تومانم بانک پاسارگاد از ما دوتا ضامن کسری حقوق دار خواسته اخه این قانونه شهری که بالاترین اجاره ها رو داره ۱۵ تومان بدن

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها