دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

شیشه بالکن؛ گامی نو در طراحی دکوراسیون داخلی

24 خرداد 1401
شیشه بالکن؛ گامی نو در طراحی دکوراسیون داخلی

 

 

پارتیشن شیشه ‌ای این روزها به ابزاری نو در چیدمان تبدیل شده است و تحولی نو و شگرف در فضای دکوراسیون داخلی ایجاد کرده است. علاوه بر پارتیشن شیشه ای برای منازل، آلاچیق شیشه ای و پارتیشن اداری شیشه ای هم با استقبال فراوانی مواجه شده است. اگر شما هم به دنبال تغییر دکوراسیون و خرید شیشه بالکن، شیشه حمام و پارتیشن شیشه ای هستید، با ادامه این مطلب همراه باشید.

ویژگی اصلی پارتیشن شیشه‌ ای چیست؟

پس ازشنیدن نام پارتیشن شیشه ‌ای، چه چیزی ازذهنتان عبور می‌کند؟! پارتیشن شیشه ‌ای از متریال شیشه تشکیل شده است و به‌خوبی فضای محیط شما را جدا می‌کند. اما امروزه ویژگی اصلی استفاده از پارتیشن شیشه ‌ای در فضا، زیبای بصری این ابزار در دکوراسیون داخلی می‌باشد. شیشه ­ها به دلیل شفافیت و نداشتن پوشش، فضایی دل انگیز و به‌دور از کدری و خستگی برای ما رقم می‌زنند و همه این ویژگی‌ها بیانگر این است که شیشه‌ها صداقت بیشتری نسبت به سایر متریال‌ها دارند!

چرا پارتیشن شیشه‌ ای؟

دلایلی مختلفی برای استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای وجود دارد، ازجمله :

  • استفاده از نور در فضا
  • زیبایی بصری
  • افزایش ارتباط اجتماعی افراد بایکدیگر
  • تسلط برمحیط
  • استفاده مناسب از فضا
  • و بزرگ نشان دادن محیط

 

هرآنچه از کاربردهای پارتیشن‌ های شیشه‌ ای باید بدانیم!

طراحی‌های مدرن امروز، در موارد مختلفی از پارتیشن‌ شیشه‌ ای از جمله آلاچیق شیشه‌ ای، پارتیشن اداری شیشه ‌ای، شیشه بالکن، حمام مسترو ... استفاده می‌کنند که در این بخش به برسی چند نمونه از این کاربرد، خواهیم پرداخت.

  • استفاده از پارتیشن در حمام مستر:

شاید نام حمام مستر به گوشتان آشنا باشد، در واقع حمام مستر به اتاقی گفته می‌شود که امکانات به‌خصوص تری ازجمله سرویس بهداشتی، حمام، وان جکوزی و ... را دارا باشد. طراحی حمام مستر در اتاق‌خواب معمولاً با استفاده از یک پارتیشن شیشه ‌ای مات یا شفاف صورت می‌پذیرد.

 شیشه حمام در حمام مستر، علاوه بر جداسازی فضا، نقش مهمی درجلوگیری از ورود رطوبت، باکتری و... به سایر نقاط منزل داشته و از تأثیر هوای مرطوب حمام بر دیگر فضاها خودداری می‌کند. در واقع  می ‌توان گفت حمام مستر، طراحی خصوصی تر و ویژه‌­تری  نسبت به حمام عمومی منزل دارد. به همین منظور در سال های اخیر به دلیل زیبایی و نوگرایی در طراحی به شدت محبوب شده است.

  • استفاده از پارتیشن اداری شیشه ‌ای درادارات:

احتمالا تصویری که از پارتیشن شیشه‌ ای در ذهن دارید همان پارتیشن‌ها اداری شیشه‌ ای است که در فیلم ها یا شاید برخی ادارات دیده باشید.  پارتیشن اداری شیشه‌ ای،  این قابلیت را دارند که محیط کار شما را بیش از پیش جذاب کنند و یک فضای خلاقانه و با روابط اجتماعی و صمیمی بین کارمندان ایجاد کنند. پارتیش اداری شیشه ای ظاهر بسیار جذابی را برای محیط کار شما فراهم می کند و از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشند؛ چرا که شما با هزینه کم می توانید محیطی صمیمی و جذاب برای کارکنانتان فراهم کنید و البته به کار همه آن ها به طور دقیق نظارت داشته باشید!

  • آلاچیق شیشه‌ای:

 احتمالا انواع آلاچیق شیشه ای را در رستوران‌های مناطق ییلاقی شهر دیده باشید. معمولا آلاچیق شیشه ای نسبت به سایر متریال‌ها در برابر رطوبت وعوامل طبیعی و محیطی، مقاوت بیشتر دارد و تنظیم هوا، نور و ارتباط با محیط و طبیعت را برای افراد فراهم می کند. استفاده از آلاچیق شیشه ‌ای عموما جذابیت و زیبایی بصری بیشتری را به همراه دارد.

  • شیشه بالکن:

احتمالا خانه هایی را که بالکن آن‌ها با شیشه پوشیده شده است و شمارا جذب خودش کرده باشد، دیده اید. بالکن‌ عموما یک فضا بین بیرون و داخل است که می‌توان به زیباترین شکل ازآن بهره برد. درواقع شیشه بالکنی ابزاری برای تفکیک و جداسازی فضاهای داخلی ساختمان از فضای خارجی است. همه‌ی ما در پاییز و زمستان دچار مشکلاتی چون خیس شدن و ورود سرما به فضای داخل بالکن هستیم، گرد و غبار و آلودگی هم معمولا از طریق بالکن به فضای داخل خانه راه پیدا می­ کند. یکی از روش‌های موجود برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی نصب شیشه بالکنی است؛ چراکه با استفاده از شیشه بالکن، شما فضای رو به بیرون خود را از دست نداده ­اید، اما از دست مشکلات قبلی هم خلاص شده اید. اما دقت داشته باشید شیشه بالکن باید مقاوم، ایمن، عایق صوتی و حرارتی باشد. عموما شیشه بالکنی از نوع سکوریت و ازمقاومت بالایی برخوردارند.

پارتیشن شیشه ‌ای، شیشه بالکن، شیشه حمام نگاهی نو در طراحی دکوراسیون مدرن!

شیشه‌ها، کلید پیروزی طراحی دکوراسیون مدرن هستند. اینکه ازچه  پارتیشن شیشه‌ ای، شیشه بالکن یا شیشه حمام استفاده می‌کنیم از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه تمام مزایی که در این مطلب درباره استفاده از متریال شیشه مطرح کردیم، زمانی محقق می ­شود که شیشه مورد استفاده از کیفیت استاندارد برخوردار باشد. به همین دلیل ما به شما ‌یکی از بهترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پارتیشن شیشه ای، شیشه بالکن، شیشه حمام، درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی، کرکره برقی و شیشه سکوریت را معرفی می­ کنیم تا با بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت بتوانید دکوراسیون مورد نظر خود را اجرا کنید!

پارتیشن شیشه ‌ای با کیفیت را از رامادُر تهیه کنید!

شرکت رامادُر(ramadoor.co) با استفاده ازكادر تخصصي و مجرب، امكانات سخت افزاري و نرم افزاري روزآمد، درزمینه تولید شیشه، همگام با استانداردهاي بين‌المللي با همکاری با شرکت های معتبر داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. در واقع شرکت رامادُر یک پل ارتباطی میان صنعت شیشه ایران با سایر تامین کننده‌های خارجی است.

یکی ازمهم ­ترین دلایل محبوبیت‌ شرکت رامادُر، علاوه بر تضمین کیفیت شیشه، فروش آنلاین و تحویل فوق سریع سفارشات است. شما ضمن مشاوره با کارشناسان رامادُر در انتخاب مناسب­ ترین سبک تغییر دکوراسیون با استفاده از متریال شیشه می ­توانید، محصولات این شرکت را مشاهده نموده، قیمت­ ها را بررسی کنید، سفارش خود را به طور آنلاین ثبت کرده و خرید خود را نهایی کنید.

با رامادُر، داشتن دفتری مدرن و زیبا، یا ساخت پارتیشن شیشه‌ای حمام، ویژ‌ه ی اروپایی ها و یاهتل‌های چند ستاره نیست، بلکه همه ما می‌توانیم از آن بهره مند شویم.

 

کلام اخر

امروزه یکی از عمومی‌ترین کاربردهای پارتیشن شیشه‌ ای استفاده آن درفضای کافه، گالری، نمایشگاه ها، فروشگاه ها و ادرات است که در طول روز بیشتر با آن مواجه می شویم. جذابیت بصری پارتیشن‌، در واقع روح تازه‌ای به دکوراسیون‌ داخلی می بخشد و از جذابیت‌های نوینی به شمار می آید نمی توان از آن به راحتی گذر کرد.

اخبار مرتبط
شاخص های بازار، پرتفوی فرضی هلدینگ های سرمایه گذاری هستند که سرمایه گذاران به عنوان شاخص حرکت بازار از آن ها استفاده می کنند. انواع مختلفی از شاخص های بازار وجود دارد. شاخص‌های بازار نیز برای ایجاد صندوق‌های شاخص استفاده می‌شوند و به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهند که به جای انتخاب سهام فردی، سبدی از اوراق بهادار بخرند. در بروکر آرون گروپس یک حساب دمو ایجاد کنید و سرمایه‌گذاری در بازار شاخص‌ها را امتحان کنید. این بازار در کنار بازار ارز دیجیتال، فارکس، طلای آب شده و نفت منجر به تنوع سبد سرمای
ویژگی‌های استیل کوین‌ها کوین‌ها دارای چندین ویژگی کلیدی هستند که به جذابیت و کاربرد آن‌ها در اکوسیستم ارز‌های دیجیتال کمک می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز بهترین استیبل کوین‌ها، ثبات قیمت است که با حمایت یک دارایی ذخیره به دست می‌آید، که نوسان را کاهش می‌دهد
ارز دیجیتال بیت کوین از ابتدای آغاز به کار خود تاکنون تحول عظیمی را در مبحث ارزهای دیجیتال به وجود آورده است. ارزش بسیار بالای این کوین در مقابل رقبا آن را به یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاری‌‌های خرد و کلان تبدیل می‌کند.
موارد مهمی که هنگام رزرو هتل در کیش باید بدانید در جزیره کیش هتل ‌های متنوعی برای سلیقه ‌ها و بودجه‌ های مختلف وجود دارد. انتخاب هتل مناسب در کیش می ‌تواند به ارتقای کیفیت سفر شما کمک کند. در این بخش به مواردی که باید برای رزرو هتل در کیش به آن ها توجه کنید می پردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات