پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

ضمانت های ودیعه مسکن کرونا

24 خرداد 1401
 ضمانت های ودیعه مسکن کرونا

به گزارش بانک اول ضمیری در ارتباط تلفنی با برنامه پیگیری شبکه خبر، ضمن اشاره به حادثه شیوع ویروس کرونا و حمایت بانک صادرات از قشر‌هایی که فاقد ملک مسکونی و مستاجر هستند، افزود: این بانک موارد ذکر شده از سوی بانک مرکزی را به شبکه بانکی خود بابت اجرا ابلاغ کرد.

رئیس اداره کل اعتبارات بانک صادرات در ادامه درباره پرداخت وام‌های ۵۰، ۳۰ و ۱۵ میلیونی گفت: این بانک در پرداخت‌های قبلی خود بیش از ۷۵ درصد ابلاغی‌های تعیین شده از سوی واحد‌های مسکونی را پرداخت کرده است.

ضمیری افزود: ضمانت‌هایی که از متقاضیان بابت تسهیلات دریافت می‌شود، عینا بر اساس ضوابط بانک مرکزی و در چهارچوب تعیین است. 

رئیس اداره کل اعتبارات بانک صادرات درباره پرداخت وام‌هایی با مبلغ ۱۵ میلیون تومان گفت: فرد متقاضی در صورت نداشتن گواهی کسر از حقوق یا ضامن، با یک فقره چک یا سفته می‌تواند از وام ۱۵ میلیون تومانی ودیعه مسکن استفاده کند.

ضمیری گفت: ما ۵ نوع وثیقه از جمله گواهی کسر از حقوق، سهام عدالت و ... اعلام کردیم که درخصوص وام ۱۵ میلیون تومانی  متقاضی با سفته یا  یک فقره چک عملیات پرداخت انجام می‌شود.

اخبار مرتبط
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.
وام دهه شصتی ها که انسیه خزعلی از آن خبر داده بود، برخلاف تصور عموم مشمول همه دهه شصتی ها نخواهد بود و برای دریافت این وام باید دارای شرایط خاصی باشید.
یکی از خدمات پرمتقاضی و محبوب بانک‌ها، ارائه وام غیرحضوری از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی این بانک‌هاست. برای آشنایی با بهترین وام‌هایی که از گوشی موبایل‌تان می‌توانید دریافت کنید، این مطلب را بخوانید.
مهران محرمیان با اعلام این خبر افزود: از این پس افرادی که برای دریافت یارانه اقدام می‌کنند، از دهک‌های پایین جامعه هستند دیگر نمی‌توانند وام بانکی با اعداد و ارقام بالا را دریافت کنند. او ادامه داد: در مدل جدید موضوعات مالیاتی، جرایم رانندگی، نحوه رفع تعهدات ارزی و سایر موضوعات مورد نظر در شبکه بانکی اضافه خواهد شد و در مدل جدید رتبه بندی بسیار دقیق‌تر شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها