شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

میوه ای که هسته اش مهم تر خود آن میوه است، هسته اش را بخورید

24 خرداد 1401
میوه ای که هسته اش مهم تر خود آن میوه است، هسته اش را بخورید

میوه ای که هسته اش مهم تر خود آن میوه است، هسته اش را بخورید

میوه ( به )  یکی از مغذی ترین میوه ها برای سلامتی است اما شاید بهتر باشد بگوییم دانه های این میوه از خود ( به) مغذی تر و مفید تر هستند. به جرات می توان گفت یکی از بهترین شربت های سینه دانه های ( به ) هستند.

دانه های میوه ( به) کوچک و مانند قطره می مانند و رنگ قهوه ای دارد. اگر این دانه ها را به مدت نیم ساعت در آب جوش خیس کنید دارای غشاء ژله ای مانند می شوند که بی شک یکی از بهرتین شربت های سینه برای درمان گلو درد و به خصوص آرام کننده های سرفه است.

سعی کنید میوه ( به ) را به همراه دانه های آن بخورید. اما اگر تمایل ندارید و یم خواهید هرچه سریعتر سرفه های خود را درمان کنید ان ها طبق دستورالعمل بالا میل کنید.

از خواص بینطیر دانه ها به می توان به بهبود سرفه، تب بر، تقویت قلب، تسکین گلو درد، روشنی پوست و درمان خشکی دهان و زبان اشاره کرد. هم چنین می تواند بدن را تقویت کند و معده را پاک سازی کند.

اخبار مرتبط
نوروبیون نباید در بیماران حساس به هیچ یک از مواد فعال یا مواد کمکی این محصول استفاده شود. پس در این حال همیشه با پزشک یا داروساز خود که در مورد وضعیت بیماران اطلاعات بهتری دارد مشورت کنید.
قلبی که در شرایط عالی قرار دارد، برای یک زندگی طولانی و سالم اندامی حیاتی محسوب می‌شود. با‌این‌وجود، برای داشتن قلبی سالم چه کارهایی باید انجام بدهیم؟ در ادامه به هفت نکته خواهیم پرداخت:
فصل بهار، بهترین زمان برای پاکسازی بدن است. در این زمان،‌ بدن‌مان پر از انرژی است و راحت‌تر از هر زمان دیگر می‌توانیم آن را سم‌زدایی و پاک کنیم.
خواص ضد التهابی این نوشیدنی می‌تواند رگ‌های خونی را پاک کند تا فشار کم‌تری به قلب وارد شود. چای شیرین‌نشده، سرشار از آنتی‌اکسیدان است که از بیماری‌های مزمن جلوگیری می‌کند و به ترمیم سلول‌های بدن کمک می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها