یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

نحوه فعالیت بانک‌ها و صرافی‌ها از امروز

24 خرداد 1401
نحوه فعالیت بانک‌ها و صرافی‌ها از امروز

به گزارش بانک اول با تعطیلی دو هفته‌ای در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های مردم، صنوف، فعالان اقتصادی و...، متوقف یا محدود شده است که در این بین بررسی فعالیت بانک‌ها به عنوان مکانی حائز اهمیت برای مردم در زمینه امور اقتصادی آن‌ها در این روزها نشان می‌دهد که هم بانک‌های دولتی و هم بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی باز و فعال هستند.

اما بانک‌ها در شهرهای با هشدار قرمز به صورت نوبتی با حداکثر ۵۰ درصد از کارکنان خود و در شهرهایی با هشدار نارنجی به تعداد دو سوم کارکنان خود فعالیت می‌کنند. همچنین، در سایر شهرها نیز با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان به ارائه خدمات بانکی اقدام می‌کنند.

در این بین ساعت کاری بانک‌ها نیز تغییری نکرده است و مشتریان می‌توانند در روزهای هفته از ساعت ۸ تا ۱۴ و و در پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ از خدمات بانکی حضوری استفاده کنند.

همچنین، فعالیت صرافی‌ها تعطیل نشده است و صرافی‌های سراسر کشور با ۵۰ درصد از کارکنان خود به فعالیت تود در این روزها ادامه می‌دهند./ایسنا

اخبار مرتبط
در راستای عرضه‌ی «اوراق مالی اسلامی دولتی» توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت) در تواترهای هفتگی، مرحله اول حراج اوراق مرابحه عام در سال 1403 برای فروش به بانک‌ها، موسسات اعتباری غیربانکی و نهادهای مالی موضوع بند (21) ماده (1) قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ایران، در روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه 1403 برگزار می‌گردد.
در بخش سخت افزاری نیز استفاده دائمی از داده‌های تلفن همراه و همچنین اتصال مداوم بلوتوث گوشی به دستگاه‌هایی مانند ساعت یا هدفون می‌تواند دمای گوشی را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. فیلمبرداری یا فعال بودن مداوم دوربین گوشی نیز دیگر عاملی است که علاوه بر خالی کردن باتری گوشی می‌تواند دمای گوشی را به شدت بالا ببرد چرا که همزمان پردازنده و دوربین با یکدیگر فعالیت دارند و به این ترتیب دمای دستگاه به شدت افزایش پیدا می‌کند.
، شخصیت حقیقی یا حقوقی که برات را صادر می‌کند پرداخت مبلغی را در آینده به فردی دیگری ضمانت می‌دهد. با این تفاوت که مبلغ باید از سوی فرد دیگری که صادرکننده برات از او طلب دارد پرداخت شود.
وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها