جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

آیا واریز وام کرونا ادامه دارد؟

24 خرداد 1401
آیا واریز وام کرونا ادامه دارد؟

به گزارش بانک اول، در حالی که قرار بود واریز وام کرونا در دهه سوم آذر ماه انجام شود، ظهر روز پنجشنبه برخی از مردم از دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا خبر دادند.

پس از ساعاتی بانک مرکزی این موضوع را تایید و اعلام کرد: بخش اول وام کرونا یک هفته زودتر از موعد به حساب چهار میلیون و ۶۶۰ هزار خانوار واریز شد.

همچنین حدود دو هزار نفر از متقاضیان هم به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطا‌ها شامل این وام نشده‌اند.

پس از اعلام این خبر، بسیاری از متقاضیانی که این یک میلیون تومان برایشان واریز نشده بود، گلایه‌مند بودند که چرا علی‌رغم واجد شرایط بودن مشمول نشده‌اند.

طبق اعلام وزارت کار 11 میلیون نفر برای واریز وام یک میلیون تومانی شناسایی شده‌اند اما براساس اطلاعیه بانک مرکزی این وام به ۶/۵ میلیون نفر تعلق گرفته، مهم‌ترین سوال متقاضیان این است که آیا واریزی‌ها ادامه دارد؟

شهرزاد دانشمندی، مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از ادامه واریزی‌های وام کرونا خبر داده است.

به گفته او، در صورت ارسال لیست یارانه‌بگیران معیشتی بعدی که فاقد درآمد ثابت هستند از سوی «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» در مراحل بعدی تسهیلات یک میلیون تومانی به افراد جدید هم تعلق خواهد گرفت.

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
واحد ضیایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

الان سه ماهه بیکارم و از طرفی هم درگیر بیماری مادرم هستم.ولی انگار از طرف مسولین عزیز جز افراد مرفع شناخته شدم و صلاح ندانستن بهم وام یک میلیونی رو بدن...مسول با کفایت مرسی ازت

سامان فتحی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

نمیدونم والله چی بنویسم واسه مسولین من با یه بچه از عید تا الان بیکار شدم یه وام یک ملیونی میخوان بدن این همه بامبول در میارن اخرشم نریخت به حساب منی که هیچ گونه درامد و یا بیمه ای ندارم درود به شرفتون مسولین باغیرت یک ماهه به نون شب محتاجم درود بیکران به شرافتتون

اکبر موسوی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام من تحت پوشش بهزیستی هستم نه حسابم بسته شده نه چیزی چرا به من که واجب شرایطم وام یک میلیونی ندادن با دوفرزند پسر 14 ساله که گوشی برای درسش بخونه نداره وکودک دوساله با قیمت سرسام آورپمپرز شیر

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها