ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

ربیعی: ۳۰ میلیون ایرانی آب ، برق و گاز رایگان دریافت می کنند

24 خرداد 1401
ربیعی: ۳۰ میلیون ایرانی آب ، برق و گاز رایگان دریافت می کنند

به گزارش بانک اول، علی ربیعی در حاشیه‌ جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تصمیمات مهمی در خصوص اصلاح الگوی مصرف گرفته شده است، اظهار کرد: تصمیم این جلسه در خصوص آب و گاز و در جلسه قبلی در زمینه مصرف برق بود. خانوارهای کم‌مصرف که مطالعات ما نشان می‌دهد در دهک‌های پایین اقتصادی هستند، مصرف آب و گاز و برق برای آنان رایگان شد و برای آنان امکان استفاده رایگان فراهم خواهد شد و حدود ۳۰ میلیون نفر شامل این بهره‌مندی رایگان خواهند بود.

وی افزود: این مصوبه شامل سکونت گاه‌های دائمی شهری و روستایی و عشایری است. برای اجرای عدالت واحدهای خالی از سکنه و سکونتگاه‌های غیردائمی مثل باغ‌ویلاها و خانه‌باغ‌ها شامل این مصوبه نخواهند بود.

ادامه دارد ...

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها