چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

طلا و نقره جاماندند /افزایش ۲۰۰ دلاری قیمت بیت کوین

24 خرداد 1401
طلا و نقره جاماندند /افزایش ۲۰۰ دلاری قیمت بیت کوین

به گزارش بانک اول، بازارها امروز با یک خبر خوب روبرو شدند. بعد از کشمکش‌های متعدد بین انگلیس و اتحادیه اروپا، امروز خبرهای خوبی درباره توافق تجاری این دو بعد از برگزیت به گوش رسید.

 

افزایش ارزش پوند انگلیس

بر اساس گزارش سی ان بی سی، پوند استرلینگ (پول انگلیس) صبح روز چهارشنبه سقف انتظار 1.35 دلاری را شکست. به گفته رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین گفت پیشرفت در زمینه توافق تجاری پس از برگزیت بین انگلیس و اتحادیه اروپا صورت گرفت، که این اتفاق باعث افزایش ارزش استرلینگ شده است.

 

طلا وارد سطح ۱۸۶۰ دلار

بر اساس گزارش کیتکو، معاملات طلا و نقره با وجود افت ارزش دلار آمریکا در شب گذشته به دلیل حواشی نشست اتحادیه اروپا در روز چهارشنبه، افت پیدا کرد. سرمایه‌گذاران بازارهای جهانی به طور کلی علاقه به ریسک  کردن داشتند.

 شاخص استرالیا ASX 0.72٪ و شاخص نیکی ۲۲۵ توکیو 0.26٪ بالاتر بسته شدند. پلاتین ، پالادیوم و مس هم امروز روند افزایشی داشتند به نظر می رسد تنها طلا و نقره بود که نتوانست از مزایای شب گذشته استفاده کند و آغاز خوبی داشته باشد.

اما در حال حاضر قیمت هر اونس طلا به ۱۸۶۱ دلار و ۹۸ سنت رسید که افزایش ۸ دلاری را نسبت به آخرین قیمت روز گذشته نشان می‌دهد. بعد از مدتی طلا توانست وارد سطح ۱۸۶۰ دلار شود که این مهر تاییدی بر پیش‌بینی های آینده موسسات بین المللی خواهد بود.

gold1234

ذوق بازار قیمت نفت

بازار نفت با توجه به تایید سازمان غذا و دارو درباره واکسن فایزر و بیو‌ان‌تک، روند صعودی به خود گرفت و قیمت برنت در حال حاضر به نزدیکی ۵۱ دلار رسیده است.

ساعت ۱۲ شب سه شنبه، هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت با افزایش ۱.۲۱ درصدی به ۴۷ دلار و ۵۶ سنت رسید.قیمت نفت برنت نیز با افزایش ۰.۸۲ درصدی، ۵۰ دلار و ۶۹ سنت رسید.

به نظر می‌رسد حس بدی که سرمایه گذاران در ماه‌های گذشته به بازار نفت داشتند در حال کمرنگ شدن است. شاید این اتفاق کمی طول بکشد اما در آخر تقاضا دوباره به سمت بازار نفت حرکت خواهد کرد.

 

افزایش بیش از ۲۰۰ دلاری بیت کوین

در ماه پایانی میلادی، تنها نفت نیست که روند صعودی به خود گرفته است. بیت‌کوین نیز با افزایش ۲۱۶ دلار، ۱.۱۲ درصد رو به روشد و به ارزش ۱۹ هزار ۴۲۸ دلار رسید.  براساس گزارش اینوستینگ، با توجه به افزایش ارزش این ارز دیجیتالی به سرمایه‌گذاران پیشنهاد خرید قوی در این بازار شده است./اقتصادنیوز

اخبار مرتبط
اکثر مردم به دنبال فرصت‌هایی برای سودآوری بالا هستند، اما باید بدانید که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ارزان قرار نیست یک‌شبه شما را پولدار کند و نیز باید ریسک‌های این نوع سرمایه‌گذاری را هم در نظر بگیرید. انتخاب بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری، به زمان و شرایط بازار بستگی دارد و امکان دارد هر ماه این فرصت‌ها عوض شوند. در این مقاله، چند ارز دیجیتال ارزان را نام برده و دلایل و ریسک‌های سرمایه‌گذاری در چنین ارزهایی را بررسی می‌کنیم.
در این مناظره افراد سرشناسی نظیر آنتونی اسکاراموچی از شرکت اسکای‌بریج کپیتال (SkyBridge Capital)، پیتر شیف از منتقدان بیت کوین، اریک وورهیس مدیرعامل شیپ‌شیفت (ShapeShift) و نوریل روبینی استاد اقتصاد دانشگاه نیویورک به تبادل نظر پرداختند. موضوع اصلی بحث این بود که آیا بیت کوین می‌تواند با طلا به عنوان اصلی‌ترین ابزار ذخیره ارزش در دوره‌های تورم بالا رقابت کند یا خیر؟
بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.
این دارایی‌های دیجیتال بامزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند؛ بااین‌حال نوسانات قیمت آن‌ها در کنار ماهیتی میم‌محور همچنان موردبحث و مناقشه میان این افراد است. با همه این تفاسیر، جهش‌های قیمت این میم کوین‌ های انفجاری و جوامع پرجنب‌و‌جوش و دوآتیشه آن‌ها چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها